22 Reacties

vorig jaar

Die van de hema met stretch trekken zich gewoon soepel aan😊

vorig jaar

De meegroei rompers van de Hema!

vorig jaar

Ik heb meegroei rompertjes van de Zeeman. Heel fijn stofje.

vorig jaar

Hema heeft ook meegroei bamboe rib rompers zonder overslag :)

vorig jaar

Reactie op MelanieBabyB

Die had ik inderdaad gezien en lijken me top! Maar ik zie ze nooit op voorraad 🙈

vorig jaar

Reactie op elb2023

Die had ik inderdaad gezien en lijken me top! Maar ik zie ze nooit op voorr ...
Online niet altijd nee, ze komen ook regelmatig in de sale. In de winkel hangen ze ook!

vorig jaar

Reactie op MelanieBabyB

Deze zijn echt fantastisch indd! Echt een aanrader 😊

vorig jaar

Ik vind alle rompers van de Hema fijn. Ze zijn lekker zacht en super stretch. Maat 74/80 kun je heel lang mee.

vorig jaar

Hema of wibra zijn het fijnst!

vorig jaar

Ik heb van in het begin steeds rompers van LaRedoute gehad, en die vind ik top, stretchen beter dan die van Hema. Ze zijn dunner dan die van Hema maar minstens even goede kwaliteit. Prijsgewijs ligt het in lijn met Hema, je kan wel bijna altijd ze met een of andere korting scoren. Hier een voorbeeldje van een bestelling (maten werken iets anders maar het wijst zichzelf uit).

vorig jaar

Reactie op LineLine

Ik heb van in het begin steeds rompers van LaRedoute gehad, en die vind ik ...
Je hebt er ook met lange mouwen zonder overslag :)

MOD

vorig jaar

Geen meegroei maar ik vind de rompers van Next top 😊

vorig jaar

Kruidvat heeft fijne rompers. Geen meegroei.

vorig jaar

Van de Hema zonder overslag (ook bamboe maar ook gewoon de stretch) vind ik heel fijn! Verder ben ik groot fan van name it rompers (vooral de rib), lil atelier, en marmar copenhagen 🥰

vorig jaar

Ik vind de (meegroei)rompers van Bamboo Basics fijn! Super soepel en dragen lekker lang door.

VRIEND

vorig jaar

Hier fan van Dilling en Cosilana. Romperverlengers zijn ook super handig, dan kunnen ze net ff wat langer aan.

vorig jaar

Wij hebben nu ook de bamboe Hema zonder overslag. De overslag die we nog hebben doet mijn vriend vaak dicht voordat ze haar aankleed, vindt hij makkelijker. Ik doe t soms nog als overslag

vorig jaar

Zeeman haha

vorig jaar

Ik heb altijd zeeman rompers.

vorig jaar

Ik heb de meegroei rompers van Hema van bamboo super zacht of wollen rompers (van bijv name it ) vind ik super fijn! Warmte regulerend en lekker zacht 😀