Ik ben even een beetje zoekende naar fijne rompers voor onze dochter (maat 74). Als newborn gebruikte ik de Hema meegroei bamboe rib rompers, mega fijn vond ik die! Die zijn ook nog wel nu in haar maar te koop, maar vind overslag nu niet echt handig meer. Meegroei rompers vind ik wel heel handig en vind het ook fijn als ze lekker soepel aan te trekken zijn, maar weet even niet welke dan! Iemand tips welke rompers goed bevallen?
Ik heb van in het begin steeds rompers van LaRedoute gehad, en die vind ik top, stretchen beter dan die van Hema. Ze zijn dunner dan die van Hema maar minstens even goede kwaliteit. Prijsgewijs ligt het in lijn met Hema, je kan wel bijna altijd ze met een of andere korting scoren. Hier een voorbeeldje van een bestelling (maten werken iets anders maar het wijst zichzelf uit).
Van de Hema zonder overslag (ook bamboe maar ook gewoon de stretch) vind ik heel fijn!
Verder ben ik groot fan van name it rompers (vooral de rib), lil atelier, en marmar copenhagen 🥰
Wij hebben nu ook de bamboe Hema zonder overslag. De overslag die we nog hebben doet mijn vriend vaak dicht voordat ze haar aankleed, vindt hij makkelijker. Ik doe t soms nog als overslag
Ik heb de meegroei rompers van Hema van bamboo super zacht of wollen rompers (van bijv name it ) vind ik super fijn! Warmte regulerend en lekker zacht 😀