11 Reacties

2 jaar geleden

Als het heel lopend is doen wij er koekjesmeel onder of mixen we er een koekje onder.

2 jaar geleden

Niet pureren en zo geven? Vers fruit gebruiken? En misschien zit ze al te vol als je het geeft? Als ze het zelf in dr mond kan stoppen reguleert ze het waarschijnlijk ook wel beter. Is iig de ervaring met mijn meisje nu vs m’n zoontje waarbij ik alles pureerde.

2 jaar geleden

Reactie op Loeppe

Als het heel lopend is doen wij er koekjesmeel onder of mixen we er een koe ...
Welke koekjes gebruiken jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Mama van Tobi

Niet pureren en zo geven? Vers fruit gebruiken? En misschien zit ze al te v ...
Nee ze zit zeker niet te vol, het spugen is puur reflux. Ze spuugt gelukkig al stukken minder, maar heeft maandenlang enorm gespuugd dus alles wat te dun is komt er weer uit. Vers fruit is bij sommige fruitsoorten ook te dun voor haar. Gewoon zo geven zonder te pureren lukt nog niet.

2 jaar geleden

Reactie op Mommo

Welke koekjes gebruiken jullie?
De koekjes van betterfood. Maar we maken meestal van vers fruit een portie of 4, 5 en de koekjes zitten per 2 in een verpakking dus zo 1 pakje voor 5 porties😊

2 jaar geleden

Ik pureer ook banaan en gaat in blokjes de vriezer in. En doe dit vaak samen l, banaan met kers/perzik/meloen dan heb je een binder en is het niet zo dun.

2 jaar geleden

Ik zou kiezen voor vers fruit. Banaan met een vork prakken appel raspen

2 jaar geleden

Wij mixten het dunnere fruit vaak met avocado, appel of banaan om het wat dikker te maken 😊 Nu hij wat ouder is (7 maanden) en ook brood enzo goed gaat, mengen we twee lepeltjes Olvarit fijne granen door ongeveer 150 - 200 gram fruit, hij vind het heerlijk en het is net wat steviger. De extra vezels helpen hem hier ook om goed te kunnen poepen.

2 jaar geleden

Als mijn babyhapjes onbedoeld wat te dun uitpakken meng ik er een klein beetje rijstebloem door, dat werkt heel goed!

2 jaar geleden

Evt soepstengel erdoor? Minder suiker dan een "koekje"

2 jaar geleden

Vers fruit is dat denk ik iets minder, en net zo snel als dat je het nog moet ontdooien denk ik dan ;) peer blijft hier vaak wel dun als ik het prak, dan kun je er idd iets doorheen doen waardoor het minder dun wordt Ik stoom heel vaak een geschild appeltje en staafmixer en klaar, is hier haar lievelings!