21 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb van die naturel cakjes van de appie/jumbo gekocht, 8 voor 2 euro geloof ik? En icing gekocht die kan je met water maken en lekker lang goedhouden in koelkast en hier gooi ik wat muisjes :)
3 jaar geleden
Ik dacht zelf aan jodekoeken dippen in glazuur en dan besprenkelen met blauwe muisjes maar geen idee of dat lang goed blijft.. en zo niet of ik daar dan de energie voor heb na de bevalling 🤣
3 jaar geleden
Mijn zus vertelde dat de soesjes uit de vriezer van de Albert Heijn heel lekker zijn. Zij deed er dan wat gesmolten witte chocola overheen en dan met muisjes! Nooit zelf geprobeerd, naar lijkt me niet al te moeilijk en kun je veel van maken tegelijkertijd en makkelijk te bewaren lijkt me! (:
3 jaar geleden
Ik heb bij mijn zoontje mini chocolade donuts gekocht. Daar even met de föhn op en dan muisjes erop strooien en even in de koelkast.
3 jaar geleden
Wij deden tompoezen bij onze dochter en daarbovenop zat een streep slagroom, daar kwamen roze muizen op.
Verder zetten we wel eens een plateautje op tafel met verschillende typen ‘roze’ koeken .
Ik zag bij de Hema nu leuke witte chocolade flikken met roze muisjes. Kan ook op tafel .
Verder: bak een monchou taart met een drupje kleurstof roze / blauw erdoor of kwarktaart met kleur / muisjes. Zo klaar en ziet er feestelijk uit
3 jaar geleden
Ik heb nu haribo muizen gehaald, witte chocolade en blauwe muisjes. Dan dip ik de muizen straks in de chocolade, blauwe muisjes er over heen en klaar. Dan nog chocoladezoenen, die dippen in melkchocolade, weer muisjes en over heen. Als ik dit allemaal klaar heb op een schaal met een kaartje er bij 'ik piep er tussen uit, dikke zoen" 😊
3 jaar geleden
Reactie op Tessa3110
Ik hou wel van tradities, beschuit met muisjes vindt ik helemáál niet saai. ...
Hier heeft het niks te maken met origineel willen zijn maar simpelweg met het feit dat ik beschuit met muisjes zelf ontzettend smerig vind🤣 Eet het ook niet als ik bij anderen op kraamvisite ga dus schotel ik het ook niet mijn gasten voor 🤷