7 Reacties

3 jaar geleden

Wij doen voor ons tweede: Samen spelen, alles delen. Je hoort er nu bij, lief broertje/zusje van mij. Voor de eerste hadden we: Een kindje in een wiegje, zo onvoorstelbaar klein. Woorden kunnen niet omschrijven hoe blij wij met jou zijn.

MOD

3 jaar geleden

Zelf ben ik van een korte tekst maar vond deze wel leuk Mama's liefde zullen we moeten delen, Papa's trots zijn we allebei, Maar als broertje/zusje ben je alleen van mij

3 jaar geleden

Er is iets veranderd bij ons thuis Ik ben niet meer de kleinste in huis Nu geef ik 1000 keer per dag een kusje Aan mijn allerliefste kleine zusje Dat doen we nu De eerste had dit op het kaartje: Een klein Groot gelukje Een stukje Van ons allebei Dat ben jij

3 jaar geleden

Ik ben niet zo van de verkleinwoorden en rijmpjes, dus heb gekozen voor “we made a wish and you came true” met een hartje eronder 😊

3 jaar geleden

Wij hebben “Als je wist wat ik zie als ik naar je kijk, ik geloof het haast niet dat je echt hoort bij mij” uit een liedje van Suzan en Freek

3 jaar geleden

Wij zijn voor deze gegaan🥰💙

3 jaar geleden

Wij zijn niet zo van de teksten en gedichten. Bij de eerste hadden we kort maar krachtig: Dolgelukkig en blij! Nu hebben we het kaartje nog simpeler gehouden zonder extra tekst, alleen: Welkom lieve....