13 Reacties

3 jaar geleden

Na het scheren insmeren met babyolie, houdt je huid zacht waardoor het minder irriteert. Kan ook met Bepanthen maar das onder je oksels denk ik minder fijn... Ik heb helaas altijd irritatie. Helpt ook als je mee scheert met de haargroei. Scheerschuim voor een gevoelige huid en down under zou ik niks gebruiken, of ook baby olie als je iets wilt om mee te scheren.

3 jaar geleden

Talkpoeder werkt bij mij goed.

3 jaar geleden

Sudocreme heeft bij mij de truc gedaan van de week..

3 jaar geleden

Ik gebruik altijd sudocreme bij scheerirritatie.

3 jaar geleden

Een nieuw mesje gebruiken, als je dat al niet deed, en anders een safety razor proberen?

3 jaar geleden

Misschien een gekke vraag tussendoor maar hoe kunnen jullie je 眉berhaupt scheren down under? Ik kom er nu echt niet meer bij hoor 馃槄 mijn buik is net een watermeloen zo hard en stevig ook, dus die kan ik ook niet op zij/omhoog halen ofzo.... heb er wel irritatie van, wil het het liefst wel scheren maar ja ... veelste bang dat ik nu raak scheer zeg maar 馃馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Girl Mom

Misschien een gekke vraag tussendoor maar hoe kunnen jullie je 眉berhaupt sc ...
Oh ik scheer mij niet hoor, ik heb het laten staan toen ik er niet meer bij kwam. De verloskundige is echt niet bezig met het feit of je daar haar hebt馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Girl Mom

Ik kan er ook niet meer bij馃ぃ maar m'n huid raakt erg ge茂rriteerd ook als het wat langer is dus is mijn man zo lief om het met de tondeuse te millimeteren馃憣

3 jaar geleden

Oh ik scheer mij niet hoor, ik heb het laten staan toen ik er niet meer bij ...
Haha ik nu ook niet meer, en ik weet dat hun er niet van op kijken maar ik irriteer me er zelf aan, het word te lang en is vervelend 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Daan37

Ik kan er ook niet meer bij馃ぃ maar m'n huid raakt erg ge茂rriteerd ook als h ...
Daar zat ik ook al aan te denken om het dan te knippen ofzo, maar met een tondeuse kan dat? Wel super lief van je man 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Girl Mom

Ik doe het een beetje op gevoel en check met een spiegeltje 馃槀馃き ik kan er ook helemaal niks meer van zien 馃檲

3 jaar geleden

Ik scheer een beetje op gevoel en laat het verder harsen. :)

3 jaar geleden

Ik laat me waxen... Scheelt een hoop tijd en vooral ingegroeide haartjes en irritatie