9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben 5dec ook de 20 weken echo 馃榿 Ga je daarna ook naar familie oid? Heb je nog tijd om iets te maken? Het leukst lijkt mij een suprise maken, en dan aan de binnenkant de onthulling

3 jaar geleden

Een leuk gedichtje misschien?

3 jaar geleden

Wij hebben bij ons eerste kindje de zwangerschap toen bekend gemaakt. We hadden een gedichtje gemaakt waar het cryptisch een beetje in stond en een cadeautje in gepakt ( nijntje boekje en sokjes). Misschien kun je zoiets doen alleen dan voor het geslacht. Ik weet niet of jullie surprises doen maar anders kan je het daar misschien ook wel leuk in verwerken.

3 jaar geleden

Kwart voor 2 echo... dus heel veel tijd hebben we niet. Ouders en zusje met zwager komen eten en wil het eigenlijk op een leuke manier vertellen.

3 jaar geleden

Reactie op Maramae

Wij hebben 5dec ook de 20 weken echo 馃榿 Ga je daarna ook naar familie oid? ...
Oei. Spannend he! Misschien een surprise die ik heel snel met iets kan vullen!

3 jaar geleden

Wij de 30e wil het ook bekend maken aan de familie met sinterklaas

3 jaar geleden

Reactie op Ierr

Kwart voor 2 echo... dus heel veel tijd hebben we niet. Ouders en zusje m ...
Je zou mis een zak van sinte neer kunnen zetten en daar paar kleine dingetjes zoals sokjes, speentjes, rompertje ofzo in kunnen doen. En hun die zak laten openen

3 jaar geleden

Bij de HEMA hebben ze roze (tompouce) pepernoten! Voor de bijzondere smaak hoef je ze niet te kopen, ze smaken gewoon naar witte chocolade. Maar staan wel heel leuk 馃榿 En bij het Kruidvat had ik laatst blauwe pepernoten meegenomen. Bosbessensmaak dacht ik. Misschien dat je daar iets leuks mee kan doen?