24 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb er extra geurzakjes van zwitsal neergelegd toen de kamer klaar was en ik moet zeggen dat ik weinig hout nog ruik. Hier is alles ook nieuw en denk dat die zakjes er nu 4 weekjes gelegen hebben馃グ ruikt heerlijk naar baby in de kamer
3 jaar geleden
Robijn zakjes heb je bij de zeeman echt super lekker ruiken die en het is speciaal voor in kleding kast maar kan je ook in ruimte hangen
3 jaar geleden
Zou geen geurzakjes of iets in de kamer hangen. Zijn ontzettend giftig helemaal voor zo鈥檔 kleintje
3 jaar geleden
Bij ons was het verflucht en duurde zonder te overdrijven wel twee maand voordat het weg was (in de kerstvakantie geverfd en pas sinds een week ofzo dat ik die lucht niet meer ruik)
Gewoon geduld hebben denk ik, of de meubels een keer goed schoonmaken met bijvoorbeeld St Mark want dat is niet giftig
3 jaar geleden
Je kan er eventueel voor kiezen om met natuurazijn schoon te maken. Stinkt eventjes maar dat neutraliseert
3 jaar geleden
Had ik hier ook, na 4 weken nog steeds. Heb je de hemnescommode toevallig? ;)
Ik heb er een dag of 2 van die geurkorrels in de lades gedaan (lege kast zodat het niet allemaal in de kleertjes zou trekken) van Lenor. Toen alles uitgezogen en met een doekje de lades schoongemaakt en de kastjes open laten staan. Nu geen last meer van de houtgeur!
3 jaar geleden
Reactie op Momeve
Had ik hier ook, na 4 weken nog steeds. Heb je de hemnescommode toevallig? ...
Ik heb inderdaad de hemnescommode. De kamer staat er al bij ons ook al een maandje en elke dag lucht ik de kamer maar niks helpt 馃ス馃ス vind het echt vreselijk die geur en hoop niet dat het blijft als baby er is. Ik heb alle kleding er ook al in, maar wellicht een idee om te doen wat jij zegt dankjewel!
3 jaar geleden
Reactie op Nieuwejongemama
Zou geen geurzakjes of iets in de kamer hangen. Zijn ontzettend giftig hele ...
Zijn die echt giftig? Ik ruik al weken heeeeel veel aan die Robijntje geurbuiltjes 馃檴 zo verslavend
3 jaar geleden
Reactie op marieke_2022
Zijn die echt giftig? Ik ruik al weken heeeeel veel aan die Robijntje geurb ...
Ze kunnen een allergische reactie veroorzaken bij contact met meubels, huid of kleding. Ook is de inhoud van de zakjes giftig voor dieren.
3 jaar geleden
Reactie op marieke_2022
Ja er zitten giftige stoffen in. Pas er vooral mee op met hele kleine baby鈥檚. Ik hou er ook van hoor en zou het nu met mijn zoon van 1 wel durven gebruiken in huis (niet op zijn kamer ofzo) maar straks met zo鈥檔 kleintje echt niet 馃槄.
3 jaar geleden
Reactie op marieke_2022
Volgens de verloskundige kan dit geen kwaad, ook niet om ze te gebruiken in de kledingkast van de baby. Daarnaast heeft mijn moeder dit bij mij en mijn broertjes en zusje ook gedaan, we leven allemaal nog steeds zonder enige gezondheidsproblemen.
3 jaar geleden
Volgens de verloskundige kan dit geen kwaad, ook niet om ze te gebruiken in ...
Goed om te horen! Ik snuif ff verder 馃槀
3 jaar geleden
Reactie op marieke_2022
Goed om te horen! Ik snuif ff verder 馃槀
Heerlijk h猫, vooral die van Robijn met Zwitsal geur 馃槏
3 jaar geleden
Heerlijk h猫, vooral die van Robijn met Zwitsal geur 馃槏
Ik ben meer fan van morgenfris 馃お
3 jaar geleden
Reactie op marieke_2022
Ik ben meer fan van morgenfris 馃お
Ik heb ze allebei!