4 Reacties

3 jaar geleden

Er is niemand meer bang voor het kind als de eigen moeder. Heel normaal dat je erop let. Als je op kleine dingen maar niet veel op te merken hebt, zodat je hen het gevoel van vertrouwen ook geeft. Niemand zal precies zo handelen zoals jij doet, iedereen heeft eigen maniertjes. Al heeft iemand 10 kinderen zelf, jij kent je eigen kind het beste en weet wat het beste voor hem/haar is. Het vertrouwen je kindje bij een ander te laten zal vast nog wel komen. Ik moet er ook nog absoluut niet aan denken om mijn zoontje achter te laten,ook niet bij oma ofzo. Ik ben ook nog te beschermend. Die tijd komt allemaal nog wel. Laat deze gedachten maar los, het komt wel goed.

3 jaar geleden

Bedankt voor je lieve reactie!

3 jaar geleden

Ik vind dat jij degene bent die bepaald en heel duidelijk mag aangeven dat je dit NIET prettig vind en je wilt dat ze het niet doet. Ik vind juist dat je heel duidelijk hierin moet zijn. Jij bent de moeder en jij bent degene die zegt hoe je het wilt. Dan vinden ze het maar vervelend, als er wel wat gebeurd (ookal is het misschien een kleine kans) dan had je gewild dat je duidelijker was geweest…. Mijn moeder (oma) doet absoluut geen dingen die ik niet wil (ookal is ze het er misschien soms niet mee eens)! Ik vind je trouwens niet te panisch hoor, ik zorg er ook altijd voor dat zijn neusje vrij is☺️

3 jaar geleden

En ik denk dan weer, de kraamzorg zal het vast niet voor niks zeggen hihi 🤭