27 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb zware borsten en heb van de week de Anita Maternity gepast, met beugel / niet voorgevormd. Ik vond ze heerlijk!
Helaas was de cup te klein, dus hebben ze nieuwe besteld en daar ben ik nu op aan het wachten.
Normaal heb ik prima-donna en deze zijn niet met elkaar te vergelijken, maar ik wil zachte bh’s voor m’n tietjes 😂
Wat bedoel je met betaalbaar?
Ik betaal normaal 90-120 euro per BH, dus ik vind 50-60 euro behoorlijk betaalbaar 😜
Persoonlijk ben ik geen fan van de honkemoller, vind ze geen kwaliteit en geen verstand van zaken hebben. Maar dat is mijn mening op basis van ervaring enkele jaren terug.
3 jaar geleden
Hier staan veel verschillende merken, modellen en prijzen op.
https://www.opentopzwanger.nl/lingerie/zwangerschapsbh/
3 jaar geleden
Ik heb deze op aanraden van een vriendin en ik ben er erg blij mee. Ik heb van te voren getwijfeld vanwege de prijs, maar hij zit erg goed. Dus ik ben blij dat ik niet in verschillende goedkopere BHs heb geïnvesteerd, tot ik een keer een fijne gevonden zou hebben!
https://feelou.co/pages/de-feelou-zwangerschapsbh
3 jaar geleden
Ben laatst uit frustratie de Hunkemoller binnengelopen. Ik draag al jaren maatje S bralettes van de H&M, maar 't kon echt niet meer. Ben enorm goed geholpen. Ze raadden aan een bandmaat groter te nemen, op de groei, en m eerst op t strakste haakje te dragen (precies andersom dan normaal dus) en hielpen met de maat. Ben met 80E de winkel uit gegaan🙈 en dan worden ze dus nóg groter 😅
Help
3 jaar geleden
Ik had voor mijn zwangerschap maat 65G en dat was al bijna onmogelijk. Inmiddels 2 cupmaten gegroeid en nu 70I. Ik heb bh’s gevonden van Cake Maternity (via zalando echt goed betaalbaar). Heerlijke dikke band, zit stevig en gelijk een voedingsbh als je borstvoeding wilt gaan geven! Ik ben er super blij mee, was echt ten einde raad aan het begin van mijn zwangerschap.
3 jaar geleden
Bij bonprix hebben ze grote maten in een betaalbare prijs. Ik heb mijn bh's daar gekocht. Fijn om niet teveel uit te geven, aangezien ik deze bh's na de zwangerschap waarschijnlijk toch niet meer ga dragen
3 jaar geleden
Reactie op Dinda
Sport BH van Anita, stevig zacht en zonder beugel. Ik zit inmiddels op cup ...
Ik ook en het is een drama. Ben al meer dan een week aan het wachten op een nieuwe bh bij mijn huidige lingerie zaak en heb in een cirkel van 30km gebeld voor deze maat. Niemand 🥲
Dus nu ga ik volgende week naar Superbra store in Utrecht. Een enkele rit van 5 kwartier, maar heb het er voor over. Begin wanhopig te raken, want niks zit meer lekker. 😂
3 jaar geleden
Zo lastig is dat hé! Ik heb deze site gevonden https://www.mooienzwanger.nl/voedingsbh/ deze bh's gaan tot cup M. En inderdaad zalando! Je hebt daar het merk Pour Moi ook nog, dat gaat tot N.
3 jaar geleden
Ik weet natuurlijk niet waar iedereen woont, maar mocht dit ‘redelijk’ in het noorden zijn, dan kan ik de winkel Famke C in Leeuwarden enorm aanraden!
Ze hebben een énorme collectie qua maten, ruim 100 verschillende maten, groot/klein/smal/breed. Werken enkel op afspraak, hele lieve dames en bh’s fijn geprijsd. Ook een wand vol met mooie voedingsbh’s. Zeker de moeite waard!
3 jaar geleden
Reactie op Dinda
Oh wat een drama hè 😮💨
Snap je helemaal
Wat is je omtrek?
Volgens de mevrouw 85-I, maar ik heb mijn twijfels.
3 jaar geleden
Reactie op Dinda
Oja lastige maat 😅
Niks gevonden op internet?? Wat ik zei van Anita sport ...
Jawel, maar niet heel veel. Voorkeur gaat uit naar advies van een kundige, omdat ik zware borsten heb en wel een goede ondersteuning wil.
Aankomende woensdag ritje naar Utrecht, heb het er voor over. 😀