15 Reacties

3 jaar geleden

Isla keel tabletten mag je wel

3 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad! ook 22 weken zwanger, de longen uit m’n lijf gehoest 2 weken lang! Gaat nu eindelijk iets beter. De huisarts adviseerde hoestdrank of tabletten noscapine. Daarnaast had ik menthol keelsnoepjes van de Lidl wat een kleine verlichting gaf voor m’n keel en het hoesten.

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Een flinke virus te pakken. Keelpijn en hoesten. Waardoor al een paar dagen geen stem te hebben. Vooral de nachten zijn het ergste. Ze adviseren bij echt pijn een paracetamol en op een snoepje zuigen of kauwgom nemen. Verder thee met honing.

3 jaar geleden

Wat vervelend! Ik kreeg laatst voor hoesten van mijn huisarts het advies om Noscapect tabletten te halen. Deze mogen tijdens de zwangerschap en te halen bij drogist. Werkte bij mij erg goed!

3 jaar geleden

Ik zou gewoon even de huisarts bellen. Die kunnen je vast helpen.

3 jaar geleden

Reactie op Mirella2411

Ik heb precies hetzelfde. Een flinke virus te pakken. Keelpijn en hoesten. ...
Ik ben inderdaad ook mijn stem aan het verliezen. Waardeloos. Ik hoop dat het met de kerst in ieder geval wat beter is, dan wil ik gewoon kunnen genieten. ☹️

3 jaar geleden

Jullie zijn helden! Ontzettend bedankt voor de tips! ❤️🙏🏼

3 jaar geleden

Jullie zijn helden! Ontzettend bedankt voor de tips! ❤️🙏🏼
Beterschap

3 jaar geleden

Reactie op Mirella2411

Beterschap
Dankjewel ❤️

3 jaar geleden

Ik drink heel de dag warm water met verse citroen en honing. Je kan honing best rauw met een lepeltje innemen, dan worden de helende eigenschappen niet verbrand door het warme water van je thee. En haal je alle voordelen eruit. Het verzacht wel een beetje dat prikkerige in de keel. Verder wat hoger in je bed liggen … en je keel gorgelen met warm water en zout helpt bij mij ook wel. Veel beterschap!

3 jaar geleden

Een paar dropjes per dag mag gewoon.

3 jaar geleden

Wat vervelend!! Als je kriebelhoest hebt, mag je volgens mij wel noscapine. Wel even overleggen bij de apotheek. Maar als je slijm ophoest, heeft het hoesten wel een functie…

3 jaar geleden

Wat vervelend beterschap meid! Ik volg even, heb sinds gister echt last van hoesten en een droge keel. Net alsof ik een rasp heb in m'n keel super irritant..

3 jaar geleden

Ik ben de verkoudheid met Anta Flu Eucalyptus keelsnoepjes doorgekomen en inderdaad veel thee met honing, gember en citroen. Zo vervelend dat we niets extra’s mogen.. Beterschap!