11 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees even mee. Mijn zoontje heeft vanaf dag 1 al dit soort groene ontlasting. Poept ook maar 1x in de 4 à 5 dagen en heeft veel pijn bij scheetjes laten. Die scheetjes stinken enorm. Verder is hij eigenlijk een blije baby, dus kan me niet voorstellen dat hij kma heeft. Of ben ik dan te naïef?
Hoe wordt jouw kindje nu getest op kma? Door eerst andere voeding te proberen? Of echt gelijk in het ziekenhuis onderzoeken?
2 jaar geleden
Mijn kindje heeft of groene poep of gele poep, verschilt echt. Huilt nooit, alleen als hij honger heeft, voor de rest brabbelt hij heel veel en is vrolijk. Is groene poep niet normaal? Ik dacht van wel
2 jaar geleden
Reactie op Marit05
Toevallig iets veranderd? Van voeding of verdikking?
Hier kreeg de kleine ...
Nee ze krijgt al weken pepti!
2 jaar geleden
Reactie op MichNP
Ik lees even mee. Mijn zoontje heeft vanaf dag 1 al dit soort groene ontlas ...
Als hij verder blij is zal het wel goed zijn! Alleen als er ongemak bij is kan het koemelkallergie zijn. Ze is getest in het ziekenhuis. Krijgen dinsdag de uitslag. Ze deed het aldoor goed op pepti en toen doorgestuurd.
2 jaar geleden
Reactie op DaniqueDion
Mijn kindje heeft of groene poep of gele poep, verschilt echt. Huilt nooit, ...
Als er geen ongemak is is er niks aan de hand :)
2 jaar geleden
Onze jongens hebben ook deze kleur qua ontlasting. Af en toe geel. Verder geen allergieën. Volgens mij is het heel normaal hoor.
2 jaar geleden
Puur door haar ongemak en het feit dat dit echt wel héél groen is, kan je best even aan de pediater vragen. Bij ons gaat hij ook van geel naar wat groener etc. Ook heeft hij wel vaker windjes, maar dat stoort hem totaal niet. Hij heeft helemaal geen ongemakjes.
2 jaar geleden
Hier KMA in de slechte periode naar herstel periode was de poep groen tot aan hele mini puntjes bloed er in. Nu na 6 weken geheel melk vrij dieet (borstvoeding) heeft ze weer mooie mosterd.