755 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Charlenevl

Dat is ook mijn plan!
Moet jij ook ziekenhuis op de hoogte stellen ?

茅茅n jaar geleden

9-08 een vroege echo na aanvraag & de termijn echo op 26-08. Echt spannend ben zo benieuwd馃挋

茅茅n jaar geleden

Ik heb dinsdag 2 augustus mijn eerste echo. Ik ben dan als het goed is 5wk 2 dagen zwanger. Ik heb eind mei een bbz gehad, dus mag al heel vroeg nu. Ik vind het wel heel spannend en hoop dat het deze keer wel goed zit en gaat! 馃崁馃崁

茅茅n jaar geleden

3 augustus eerste echo. Dan 6+5. Zaterdag 2 juli terug plaatsing gehad van icsi. De 16e eindelijk mogen testen 馃馃グ

茅茅n jaar geleden

Hoi hoi! ik ben nu 4 dagen overtijd (ik geloof het nog niet) maar vanmorge ...
Ik heb gewoon meteen gebeld. Ze benoemde dat ik wel erg vroeg was maar heeft er verder niet vreemd over gedaan en gewoon een afspraak gemaakt.

茅茅n jaar geleden

Ik krijg mijn eerste echo 9 aug.馃グ

茅茅n jaar geleden

17 augustus eerste echo dan ongeveer 7 weken

茅茅n jaar geleden

Nou ik heb gebeld hoor 馃檲 16 augustus onze eerste echo! Dan 7.2W

茅茅n jaar geleden

Hi dames, allereerst; gefeliciteerd! Voor iedereen die dat nog niet erbij gezegd heeft, hoe ver zijn jullie dan (schatting)?

茅茅n jaar geleden

Hi dames, allereerst; gefeliciteerd! Voor iedereen die dat nog niet erbij g ...
16 augustus de 1e afspraak! Dan zit ik in m鈥檔 8e week

茅茅n jaar geleden

Vandaag aangemeld en al teruggebeld, 24 augustus 1e echo en zal dan waarschijnlijk 7 +6 weken zijn 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op BabydiGrande

Vandaag aangemeld en al teruggebeld, 24 augustus 1e echo en zal dan waarsch ...
Ik heb mijn 2 de echo ook 24 augustus in ben dan ongeveer 13 weekjes 馃檲

茅茅n jaar geleden

Ik heb 1 september mijn eerste echo. Ik kan echt niet zolang wachten! Ben nu 4 weken :)

茅茅n jaar geleden

16 augustus eerste echo. Heel spannend!

茅茅n jaar geleden

Hier 24 augustus onze eerste echo! Heel erg spannend 馃グ vermoedelijk zit ik dan op 7+5

茅茅n jaar geleden

15 augustus de eerste echo!

茅茅n jaar geleden

Hier 22 Augustus de eerste echo, 3e kindje. 馃槏

茅茅n jaar geleden

Hier 19 augustus een echo, ben dan ongeveer 8 weken

茅茅n jaar geleden

Vorige week vrijdag positieve test gehad, gisteren eerste echo helaas nog niet veel te zien. Wel dat er iets in de baarmoeder zit. Schatting rond de 4 weken. 15 augustus weer een afspraak

茅茅n jaar geleden

25 augustus eerste echo, ben dan 8+4. Nu 4+4! Heel erg zin in! Blijf wel bang dat het misgaat, maarja. Is ons eerste kindje.