7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter is rossig geboren. Werd eerst roder(eerste dagen spier wit) en nu met 2 jaar is het weet lichter. Hier schijnt de zon er op en is het op zijn roodst, zonder zo'n is het blond met een rode gloed. Hoe haar kleur met 3 a 4 maanden was weet ik niet precies...ze had 1mm aan haar op haar bolletje, maar je zag wel dat het rossig was. Als ik deze kleur zie vind ik het lijken of dat nog wel lichter gaat worden. Misschien dat ze straks een licht gloedje heeft met de zon. Mijn ervaring met rossig is dat het na een paar jaar minder aanwezig is. Maar weet niet of dat altijd is. Heel eerlijk vind ik het wel een leuke en mooie combi zwart kroes en dochter rossig😍

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Mijn dochter is rossig geboren. Werd eerst roder(eerste dagen spier wit) en ...
Dankjewel voor je reactie, Wat een mooie kleur haar heeft je dochter! En jaa ik hoop stiekem wel dat het blijft vind het namelijk ook echt wat hebben al helemaal nu ik jou dochtertje zie,ben benieuwd.🫣

2 jaar geleden

Dat kan nog alle kanten op gaan! Het kan zelfs na een paar jaar nog gaan krullen😂 Mijn nichtje is met pikzwart haar geboren en is nu een blonde meid 😛 Andersom is mijn vriend een blond kindje geweest en heeft hij nu gewoon bruin haar. Valt dus echt nog niks over te zeggen (helaas)🤪

2 jaar geleden

Wat schattig. Ikzelf heb kastanjebruin haar, maar was als kind veel lichter. Ik denk dat mijn zoontje (3,5m) lichtbruin haar heeft met een rossige gloed, vooral thv de wenkbrauwen. Eerst dacht ik dat het wat blonder leek door de gele kleur van het onderliggende seborroïsch eczeem. Dat is intussen genezen, maar de rode schijn is gebleven. Ik heb de indruk dat het bij mijn zoontje steeds donkerder wordt, voor zover hij haar heeft.

2 jaar geleden

Mijn meisje is ook echt rood, bijna 4 maanden. Ik zag er vroeger ook zo uit en benn nu blond met rossige aanzet. Ben benieuwd..

2 jaar geleden

Mijn dochter is inmiddels 3 jaar maar is geboren met donker haar. Daarna rond 3 maanden werd het rossig en nu is ze blond. Bij toeval laatst met een leidster vd opvang over gehad en zij zei kijk eens om je heen hier..veel kinderen worden eerst lichter en pas op latere leeftijd komt pas de ‘echte’. Haarkleur. Ennn ja het valt me nu op dat veel dreumesen/peuters inderdaad vaak een lichte haarkleur hebben 😄

2 jaar geleden

Ik ben donkerblond. M’n man wat lichter blond met rossige baard. Onze dochter had rossig haar tot een halfjaar ongeveer en werd toen blond. Is ze met bijna 2 jaar nu nog steeds. Onze jongetjes zijn ook rossig. Rossiger dan onze dochter, dus ik ben ook benieuwd waar het op uit komt.