31 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de express cups van youha gekocht. Deze passen ook op je medela kolf.
https://www.bol.com/nl/nl/p/youha-the-one-express-cups-plus-handfree-kolven-oude-kolf-ombouwen-compatible-met-verschillende-pompmerken-dubbelzijdig-kolven-bpa-vrij-2x-240ml-opvangcups-22mm-borstschildverkleiner-24mm-borstschild-extra-ventielen-meegeleverd/9300000145513824/?bltgh=nNTaZvPT2WboZUR44TdPUg.2_12.25.ProductPageUrl
2 jaar geleden
Dank allemaal! Trekken jullie de kolf bH eigenlijk over je gewone kleding enzo aan als je even gaat kolven? Of draag je die altijd als normale bh? Lijkt me ergens onhandig om altijd om te moeten kleden, zeker op werk, maar misschien hoeft dat helemaal niet
2 jaar geleden
Reactie op Lautje1820
Dank allemaal! Trekken jullie de kolf bH eigenlijk over je gewone kleding e ...
Ik heb altijd een voedingsbh en die maak ik los, waarna ik de medela kolf bh om doe. Ik doe m’n shirt dan gewoon even omhoog ofzo. Dan hoef je verder niks uit te trekken. Ik vond het wel onhandig als ik een jurkje droeg..
2 jaar geleden
Reactie op EllieB
De slagetjes van de medela kunnen op de cups. Er zit een extra koppel stukj ...
Wat ideaal! Ik had al zitten zoeken of je de cups voor de Medela los kon kopen, maar die kon ik nergens vinden. Heb meteen deze van Youha maar besteld, dankjewel voor de tip! Hier ben ik heel blij mee. 😁
2 jaar geleden
Reactie op EllieB
De slagetjes van de medela kunnen op de cups. Er zit een extra koppel stukj ...
Klopt het dat je bij de Medela Freestyle allebei de koppelstukjes op elkaar moet gebruiken? Ik heb de cups net ontvangen en meteen geprobeerd, maar had toch een stuk minder melk dan normaal. Maar ik had maar één koppelstukje van de twee gebruikt. 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Boniente
Klopt het dat je bij de Medela Freestyle allebei de koppelstukjes op elkaar ...
Oh wat vervelend! Wat bedoel je met beide koppelstukjes? Ik heb het doorzichtige koppelstukje van de cups op het gele koppelstukje van de medela kolf. Die dunnere koppelstukjes zijn voor andere merken volgens mij. Misschien helpt het om de kolf dan een tikje hoger zetten om een betere opbrengst te krijgen?
2 jaar geleden
Reactie op EllieB
Oh wat vervelend! Wat bedoel je met beide koppelstukjes? Ik heb het doorzic ...
Ik dacht uit het boekje op te maken dat je allebei de meegeleverde koppelstukjes op elkaar moet doen en die dan op je medela moet doen. Dus die dunne én die doorzichtige. 🙈
Heb hem meestal op de hoogste stand staan. Maar denk dat ik gewoon even wat moet uitproberen. Je kunt nu natuurlijk ook moeilijker of ze goed zitten. 😅
2 jaar geleden
Reactie op AW2021
En? Werkt het nu goed?
Ik overweeg om ook deze Youha cups aan te schaffen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch weer de oude onderdelen erbij heb gepakt. Ik kolf met deze Youha cups echt veel minder namelijk en dat vind ik zonde. Maar misschien doe ik toch iets niet goed?
2 jaar geleden
Je kan ook in een sport bh een gaatje knippen dat heb ik gedaan is t ook hands free
2 jaar geleden
Reactie op Boniente
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch weer de oude onderdelen erbij heb gepakt ...
Ik heb niet alles gelezen maar heb ook de youha kolf. Ik kolf elke ochtend 1 borst en heb dan vaak 200 tot 240 cc in 10/15 minuten. Misschien dat je inderdaad de vacuüm stand oid niet helemaal goed hebt staan?
Ik ken geen andere kolf maar ben hier wel tevreden over