31 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb me laten vertellen dat de slangentjes wel hetzelfde zijn, maar de membranen niet. Je kunt dus de borstschilden en membranen kopen om de medela handsfree te maken, of een kolfbh voor de freestyle overwegen. Dan hoef je de flesjes ook niet meer vast te houden.

2 jaar geleden

Een kolf bh bied uitkomst. Doe ik al jaren zo. 10 jaar met tussen pozen. Ideaal
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

MOD

2 jaar geleden

Ik heb ook een kolfbh. 1 van Medela die je als top aantrekt en gewone kolfbh's die ook ideaal zijn op werk (zonder omkleden)

2 jaar geleden

Je kunt een kolf bh gebruiken. Heb ik heel lang gedaan en werkt prima. Ik heb laatst via mom&me cups gekocht die je in je bh kan dien die op de medela passen ook ideaal

2 jaar geleden

Dank allemaal! Trekken jullie de kolf bH eigenlijk over je gewone kleding enzo aan als je even gaat kolven? Of draag je die altijd als normale bh? Lijkt me ergens onhandig om altijd om te moeten kleden, zeker op werk, maar misschien hoeft dat helemaal niet

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Ik heb de express cups van youha gekocht. Deze passen ook op je medela kolf ...
Dit klinkt handig!! Kolf je dan nog net zoveel als normaal met de medela kolf? Of heeft hij dan minder kracht o.i.d.?

2 jaar geleden

Reactie op FemFF

Je kunt een kolf bh gebruiken. Heb ik heel lang gedaan en werkt prima. Ik h ...
Zijn dit ook die express cups van Youha of zijn dit andere? :)

2 jaar geleden

Reactie op Boniente

Dit klinkt handig!! Kolf je dan nog net zoveel als normaal met de medela ko ...
Ik kolf nog steeds hetzelfde

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Ik kolf nog steeds hetzelfde
Heb je dan naast deze express cups nog andere onderdelen nodig? Of kun je de ‘slangetjes’ die je nu hebt gewoon op deze cups aansluiten? :)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Lautje1820

Dank allemaal! Trekken jullie de kolf bH eigenlijk over je gewone kleding e ...
Ik heb altijd een voedingsbh en die maak ik los, waarna ik de medela kolf bh om doe. Ik doe m’n shirt dan gewoon even omhoog ofzo. Dan hoef je verder niks uit te trekken. Ik vond het wel onhandig als ik een jurkje droeg..

2 jaar geleden

Reactie op Boniente

Heb je dan naast deze express cups nog andere onderdelen nodig? Of kun je d ...
De slagetjes van de medela kunnen op de cups. Er zit een extra koppel stukje bij deze cups voor de medela en ook voor andere merken.

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

De slagetjes van de medela kunnen op de cups. Er zit een extra koppel stukj ...
Wat ideaal! Ik had al zitten zoeken of je de cups voor de Medela los kon kopen, maar die kon ik nergens vinden. Heb meteen deze van Youha maar besteld, dankjewel voor de tip! Hier ben ik heel blij mee. 😁

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

De slagetjes van de medela kunnen op de cups. Er zit een extra koppel stukj ...
Klopt het dat je bij de Medela Freestyle allebei de koppelstukjes op elkaar moet gebruiken? Ik heb de cups net ontvangen en meteen geprobeerd, maar had toch een stuk minder melk dan normaal. Maar ik had maar één koppelstukje van de twee gebruikt. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Boniente

Klopt het dat je bij de Medela Freestyle allebei de koppelstukjes op elkaar ...
Oh wat vervelend! Wat bedoel je met beide koppelstukjes? Ik heb het doorzichtige koppelstukje van de cups op het gele koppelstukje van de medela kolf. Die dunnere koppelstukjes zijn voor andere merken volgens mij. Misschien helpt het om de kolf dan een tikje hoger zetten om een betere opbrengst te krijgen?

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Oh wat vervelend! Wat bedoel je met beide koppelstukjes? Ik heb het doorzic ...
Ik dacht uit het boekje op te maken dat je allebei de meegeleverde koppelstukjes op elkaar moet doen en die dan op je medela moet doen. Dus die dunne én die doorzichtige. 🙈 Heb hem meestal op de hoogste stand staan. Maar denk dat ik gewoon even wat moet uitproberen. Je kunt nu natuurlijk ook moeilijker of ze goed zitten. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Boniente

Ik dacht uit het boekje op te maken dat je allebei de meegeleverde koppelst ...
En? Werkt het nu goed? Ik overweeg om ook deze Youha cups aan te schaffen.

2 jaar geleden

Reactie op AW2021

En? Werkt het nu goed? Ik overweeg om ook deze Youha cups aan te schaffen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch weer de oude onderdelen erbij heb gepakt. Ik kolf met deze Youha cups echt veel minder namelijk en dat vind ik zonde. Maar misschien doe ik toch iets niet goed?

2 jaar geleden

Je kan ook in een sport bh een gaatje knippen dat heb ik gedaan is t ook hands free

2 jaar geleden

Reactie op Boniente

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch weer de oude onderdelen erbij heb gepakt ...
Ik heb niet alles gelezen maar heb ook de youha kolf. Ik kolf elke ochtend 1 borst en heb dan vaak 200 tot 240 cc in 10/15 minuten. Misschien dat je inderdaad de vacuüm stand oid niet helemaal goed hebt staan? Ik ken geen andere kolf maar ben hier wel tevreden over