12 Reacties

3 jaar geleden

Zo'n neuspompje? Of met fysiologisch water?

3 jaar geleden

Onze dochter had dit ook. Erg verkouden en daardoor ademde ze best zwaar. Haar neus zat vooral voorin verstopt, dit heb ik met een pincet eruit gehaald. Heel diep zou ik dat nou niet direct met een pincet doen 馃檲 Onze kraamverzorgster raadde in ieder geval zo鈥檔 neuspomp erg af, omdat dat voor die kleintjes eigenlijk te heftig zou zijn. Dit durfde ik dus ook niet zo aan..

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon van die kleine pipetjes met fysiologisch water...

3 jaar geleden

Baby aspirator van otrivin is geschikt voor new borns (zelf gebruikt bij mijn 1e en ook in huis mocht het nodig zijn voor baby 2) en zoutspray van otrivin

3 jaar geleden

Deze

3 jaar geleden

Onze kraamverzorgster raadde alle neusuitzuigers af, dit omdat het de slijmvliezen kan beschadigen, daarom zuigen ze een babys neus ook niet meer uit na de geboorte, waar dit voorheen nog wel gebeurde. Ze gaf aan dat dit weer nieuwe kennis is. Ze gaf als tip om in het neusje te knijpen, soms gaat het korstje dan los zitten, en anders kun je met een gaasje een puntje maken en daarmee proberen het eruit te halen, ze gaf echter aan dat babys meestal geen last van snotjes hebben en dat ze die vaak zelf eruit niezen.

3 jaar geleden

Zoutoplossing van Otrivin voor baby鈥檚 werkt perfect

3 jaar geleden

Onze kraamverzorgster raadde alle neusuitzuigers af, dit omdat het de slijm ...
Neusje knijpen met een hard snotje kan erg pijnlijk zijn hoor

3 jaar geleden

Zoutoplossing sprayen of druppelen dan wordt die zachter en los

3 jaar geleden

Reactie op mamakat21

Deze
Kon jij hiermee overweg? Ik vind het echt een onding馃ぃ

3 jaar geleden

Ons mannetje heeft hier afgelopen week ook flink last van gehad. Na een aantal dagen heb ik neuszalf Nisita gehaald en de korst werd na 1 dag al zachter en de 2e dag viel hij eruit.

3 jaar geleden

Reactie op Marielltsje591

Kon jij hiermee overweg? Ik vind het echt een onding馃ぃ
Oefening baart kunst 馃ぃ馃ぃ je hebt ook deze