Hi ladies,
Namen, wat een lastig iets! De naam moet de perfecte naam zijn. Maar hoe vind je de perfecte naam? Stel hier je vragen of geef anderen tips ter inspiratie!
* Er worden vaak topics over dezelfde onderwerpen geopend. Om meer overzicht te creëren op het forum, zullen we vaker grotere topics maken. De afgelopen paar uur alleen al zijn 4 topics over namen geopend. Om die reden zullen we 1 groot topic maken. Losse topics zullen we daardoor sluiten.
Wij zijn nog opzoek naar een jongens naam met 5 letters waarvan de 3e en 4e letter gelijk zijn, bijvoorbeeld Jeppe. Iemand nog andere leuke namen ter inspiratie? 🥰
Mees krijgt een broertje, iemand nog leuke namen die daar bij passen? Wij v ...
Mees en Daan
Mees en Guus
Mees en Lars
Mees en Cas
Mees en Gijs
Mees en Morris
Mees en Faas
Weet niet of er iets van jullie smaak tussen zit maar ik vind dit allemaal wel leuk klinken bij Mees 🙂 succes met zoeken naar de perfecte naam!
Als een vriendin die zwanger is voor je gaat bevallen en de naam neemt die jij al lang in gedachten had voor je kleintje, zou je dan op zoek gaan naar een andere naam?
Ik ben aankomende maandag 15 weken . Mijn man en ik zijn druk bezig met het bedenken can namen (we willen het geslacht niet weten. ) nu zijn we er al uit een meisjes naam . Maar o wat lastig voor het bedenken van een jongensnaam we willen het graag met de letter D laten beginnen. Iemand suggesties
Als een vriendin die zwanger is voor je gaat bevallen en de naam neemt die ...
Ik zou van te voren even afstemmen met welke letter oid jullie namen beginnen. Zo hebben wij dat ook gedaan met familie die 2 maanden eerder zijn uitgerekend van ook een jongetje
15 weken zwanger en we hebben ons lijstje al redelijk ingekort. Ons zoontje heet Mees en hij krijgt een broertje. We twijfelen tussen Mick, Daan en Finn. Welke naam vinden jullie het best passen?