14 Reacties

2 jaar geleden

Iets leuks voor als het kindje wat ouder is. Een leuke loopfiets. Fietsstoeltje met windscherm Ik denk dat je al een autostoeltje ofzo hebt maar een doona is echt een uitkomst. Die raad ik iedereen aan. Autostoel en maxicosi wagen in 1.

2 jaar geleden

Misschien een luxe product die je zelf niet snel zou halen maar wel heel praktisch is? Wij hebben bijv EasyBaby gekregen. Zou ik zelf niet zo snel het geld aan uitgeven maar wij vinden het super handig om te hebben! Of ind voor als de kleine ietsje ouder is een speeltoestel, fietsstoeltje, extra set voor op de triptrap etc?

2 jaar geleden

Wij hadden een advent foodmaker gevraagd bij onze 1e. Ideaal voor de eerste hapjes.

2 jaar geleden

Misschien iets van een buggy voor als de kleine wat groter is of een vervolg autostoel? Camping bedje ?

2 jaar geleden

Dank voor jullie tips! Ik denk dat het een opvolg autostoeltje wordt! Heel goed idee (:

2 jaar geleden

Draagzak Wipper Buggy Autostoel Speelkleed met babygym

2 jaar geleden

Een boxmobiel eventueel? Is ook leuk als ze nog klein zijn en kan je best een tijd gebruiken!

2 jaar geleden

Wij krijgen van mijn schoonouders een campingbedje (volgens mij noem je dat zo? Haha). Ook super handig.

2 jaar geleden

Newbornshoot Kinderzitje(s) fiets Stapelstein Trampoline Traptrekkers etc Volgens mij genoeg dingen te bedenken, denk vooral aan iets leuks als de baby wat groter is.

2 jaar geleden

Reactie op KirstenBV

Wij krijgen van mijn schoonouders een campingbedje (volgens mij noem je dat ...
Of zo’n Deryan tentje
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Armbandje met naam, vast dingen voor de lange termijn zoals loopfietsje met 3 wielen( kunnen ze best snel op) of een draagzak?

2 jaar geleden

Een bijdrage op de spaarrekening van de baby kan ook altijd nog :)

2 jaar geleden

Newbornshoot Kinderzitje(s) fiets Stapelstein Trampoline Traptrekkers etc ...
Trampoline is echt leuk als je der dan een vraagt met een net eromheen en een paar ballenbak ballen heb je een hele leuke box in de zomer. Moet je er wel de ruimte natuurlijk voor hebben

2 jaar geleden

Van alle cadeautjes die ik heb gehad bij de eerste staat toch echt bovenaan de 4 moms Mamaroo. Dacht eerst wat moet ik er mee maar heerlijk om je handen af en toe vrij te hebben maar je kind te zien genieten van de bewegingen