10 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook sinds een aantal dagen de ijzertabletten, m’n ontlasting is ook dunner dan normaal. Tijdens m’n eerste zwangerschap kreeg ik ijzer tabletten van de huisarts, daar had ik erge obstipatie van. Dus ben nu wel blij dat het dunner is dan normaal ondanks dat dit natuurlijk ook heel vervelend is

2 jaar geleden

Ik heb een paar weken terug een tijdje ferrofumaraat moeten slikken, voorgeschreven door de huisarts dus verkregen via de apotheek. Iedereen waarschuwde voor obstipatie maar bij mij gebeurde precies het tegenovergestelde. Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever diarree heb dan obstipatie 🙈 dus ik vond het wel prima.

2 jaar geleden

Ik gebruik Gentle Iron en deze hebben geen vervelende bijwerkingen 😄

2 jaar geleden

Ik had erg veel last van mijn maag. Met overgeven... Ik ben er dan maar mee gestopt....

2 jaar geleden

Reactie op MamaAnnelies

Ik had erg veel last van mijn maag. Met overgeven... Ik ben er dan maar mee ...
Heb je Gentle Iron geprobeerd?

2 jaar geleden

Ik zou een beter ijzersupplement gaan slikken, die geven minder bijwerkingen. Slik m’n hele zwangerschap al Gentle Iron van Solgar en nergens last van!

2 jaar geleden

Met ijzer tabletten heb je idd grote kans op diarree. Super vervelend.. Na mn vorige keizersnede ook ijzer tabletten gekregen, en was huer ook voor gewaarschuwd.

2 jaar geleden

Hi! Ik heb ijzertabletten van de apotheek. In de bijsluiter stond als je obstipatie ervan krijgt innemen met een maaltijd en niet met zuivelproducten, thee of koffie. En deze bovenstaande producten ook vermijden om het ijzer goed te laten opnemen tevens 2 uur erna. Oh en met sinaasappelsap wordt het ook beter opgenomen. In mijn vorige zwangerschap had ik ook last van obstipatie en diarree. Totdat ik de bovenstaande tip kreeg van mn verloskundige

2 jaar geleden

Reactie op KDvdW

Ik zou een beter ijzersupplement gaan slikken, die geven minder bijwerkinge ...
Eens 😄

2 jaar geleden

Klopt hier ook. Ben er dus ook weer mee gestopt. Pak lekker elke dag een 20 ml vloeibaar floradix! Bomvol ijzer