25 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee. mijn dochtertje haat het als ze haar handjes niet vrij kan bewegen 🥲🤺

3 jaar geleden

Al een pacco of een puckababy mini geprobeerd? Dan zitten de handjes niet helemaal strak vast langs het lichaam, maar wel onder de stof waardoor ze zich niet wakker kunnen wapperen

3 jaar geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Ik lees mee. mijn dochtertje haat het als ze haar handjes niet vrij kan bew ...
Hier dus precies hetzelfde. Ze ligt nu alweer een tijdje te huilen, zo sneu 😪

3 jaar geleden

Ik baker ze in met hun armpjes vrij. Werkt tot nu toe prima. Ik heb wel het idee dat ze er nu achter gaan komen dat als ze hun oogjes dichtdoen ze in bedje gelegd worden dus dat ze zichzelf wakker proberen te houden om niet weggelegd te worden. Je kan ook enkel de armpjes erbij inbakeren en niet de handjes, wil ook nog wel eens helpen.

3 jaar geleden

Reactie op Liesjee96

Ik baker ze in met hun armpjes vrij. Werkt tot nu toe prima. Ik heb wel het ...
En nog een kleine tip, als ze hier onrustig zijn leg ik ze op hun buikje neer. Wel in mijn aanwezigheid ivm draaien. Dan voelen ze zich nogmeer ingebakerd🥰

3 jaar geleden

Reactie op Kleine Captein

Al een pacco of een puckababy mini geprobeerd? Dan zitten de handjes niet h ...
Nee, wij hebben hier inbakerdoeken van Jollein. Werkte in het begin dus prima, maar nu wurmt ze haar handjes er steeds uit.. dank voor je tips, zal me er eens in verdiepen!

3 jaar geleden

Reactie op Liesjee96

En nog een kleine tip, als ze hier onrustig zijn leg ik ze op hun buikje ne ...
Heb je daar dan speciale inbakerdoeken ofzo voor? Wij gebruiken nu die van Jollein, waarbij we haar armpjes langs haar lichaam leggen en haar zo inbakeren. En als je ze op de buik leggen blijf je er dan een tijdje bij? Vind dat wel een beetje een eng idee dat ze dan op haar buikje ligt ofzo 🙃

3 jaar geleden

wij gebruiken de puckababy piep slaapzak, enorme aanrader. Kan zich zelf niet wakker slaan, maar in de doek haar armen wel vrij bewegen

3 jaar geleden

Mijn dochter wurmde zich ook uit de doek, maar slaapt nu heerlijk in de love 2 dream slaapzak! Met haar handjes naast haar hoofd, maar toch ingebakerd. Groot fan hier!

3 jaar geleden

Reactie op Isa1234

wij gebruiken de puckababy piep slaapzak, enorme aanrader. Kan zich zelf ni ...
Thanks voor de tip. Had deze inderdaad al vaker voorbij zien komen. Hopelijk helpt het bij ons ook 😊

3 jaar geleden

Reactie op Grietjez94

Heb je daar dan speciale inbakerdoeken ofzo voor? Wij gebruiken nu die van ...
Ik heb die van meyco, maar het maakt niet uit welke je gebruikt. Je kan de armpjes dubbel doen en op de borst leggen zegmaar, met de handjes naar boven of naar het gezichtje toe. Zo doen ze ook als ze rust zoeken of schrikken, dan trekken de handjes samen naar het snoetje toe. Dus ook rustgevend. Ja ik blijf er dan bij, en als ze dan lekker slapen draai ik ze in hun slaap op hun zij of rug. Dan zijn ze niet meer onrustig. Ze zijn sterk genoeg om hun nekje te draaien, dus doe dat wel met hun armpjes naast zich zodat ze hun armpjes kunnen gebruiken. Dit werd in het ziekenhuis ook altijd gedaan toen ze aan de monitor lagen, alleen liggen ze dat nu natuurlijk niet meer haha. Ik baker ze ook regelmatig in met xl hydrofiele doeken. Of gewoon dunne dekentjes. Als 3hoek vouwen en links erover slaan, onderkant omhoog slaan en dan rechts erover. Zijn ze ook strak ingebakerd. Kan je ook de armpjes leggen hoe je zelf wilt. 🥰

3 jaar geleden

Ik heb de swaddle van prenatal die super goed werkt en gebruik ook regelmatig gewoon XL hydrofiele doek. Misschien is je doek te klein of zit ie te strak?

3 jaar geleden

Reactie op mamakat21

Ik heb de swaddle van prenatal die super goed werkt en gebruik ook regelmat ...
Ja dat zou best kunnen. Onze dame is aardig lang, dus het zat sowieso al wat strakker.

3 jaar geleden

Reactie op Liesjee96

Ik heb die van meyco, maar het maakt niet uit welke je gebruikt. Je kan de ...
Dank voor je tips! Zal het eens proberen. Hopelijk doet het wonderen voor ons meisje ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Grietjez94

Ja dat zou best kunnen. Onze dame is aardig lang, dus het zat sowieso al wa ...
Misschien een maatje groter halen dat dat het verschil maakt. Want je kunt dat strakker doen als het groter is. Mn zoontje is 2 maanden en heb een swaddle 3-6 maanden. Al vanaf begin

3 jaar geleden

Reactie op mamakat21

Misschien een maatje groter halen dat dat het verschil maakt. Want je kunt ...
Ja ga ik doen 😊

3 jaar geleden

Gebruiken hier de pucka baby piep. Life safer 🤣🤣

3 jaar geleden

De pacco inbakerzak is heel stevig, hebben wij hele goede ervaringen mee. De puckababy werd onze dochter pislink van omdat ze dan haar armpjes nog kon bewegen🙈

3 jaar geleden

Hier ook fan van de puckababy piep

3 jaar geleden

Hier een woombie , ideaal ze kunnen de handjes en beentjes wel bewegen maar niet bij het hoofdje komen.