8 Reacties

2 jaar geleden

Glitternagellak op de teennagels? Ist eerste wat in me opkomt maar is mss nogal gek bij een baby als t überhaupt al mag🤣

2 jaar geleden

Hier deden wij speelringen van Little Dutch (maar je hebt ze ook van andere merken, die om speeltjes mee op te hangen zegmaar) om zijn enkeltjes, dat is leuk en makkelijk om vast te pakken en op die manier kwam hij in de 'juiste' houding die je door met voetjes spelen ook hebt!

2 jaar geleden

Wij hebben een doorverwijzing gekregen voor de fysio hiervoor! Stukje bij beetje komt er nu vooruitgang in. Wij kregen als tip om haar o.a. eens over dwars op het aankleedkussen te leggen.

2 jaar geleden

Als ze in de maxicosi zit blaas ik wel eens op haar voetjes. Geweldig vindt ze het en dan kijkt se ook naar de voetjes en beweegt ze de nog extra

2 jaar geleden

Kruislings het handje naar de voet brengen om ze kennis te laten maken met heeee daar voel jij een voet. Daarmee train je de houding om te gaan rollen ipv overstrekken. Verder heb ik zelf met een Kinderfysio veel tips gekregen voor o.a. Overstrekken. Toch aan te raden om dat een keer te proberen, krijg je veel praktische tips die ik hier was lastig uit te leggen vind!

2 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde. Hoe zijn jullie aan een doorverwijzing naar de fysio gekomen? Via CB?

2 jaar geleden

Hi, Ons zoontje van bijna 14 weken doet dit ook. Bij ons heeft de fysio aangegeven om de beentjes en voetjes bloot te laten en dan een kussen of hydrofiele doek oprollen en onder het kontje doen, zodat de bekken gekanteld zijn en hij meer zicht heeft op zijn beentjes/voetjes😊

2 jaar geleden

Reactie op ilse-e

Wij hebben precies hetzelfde. Hoe zijn jullie aan een doorverwijzing naar d ...
Ja, hebben wij idd via het CB gekregen en ze komen aan huis. Heel fijn!