16 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje draagt 74 ik heb sinds gisteren 74-80 binnen. Hij zit mooi ondanks dat hij er nog goed in kan groeien. Ik zou lekker 74-80 kopen.
2 jaar geleden
Mijn zoontje zit nu in maat 68 en heb maat 62/68 en nog behoorlijk wat ruimte over :)
2 jaar geleden
Hier de overall gekregen (vijfdehands, ze blijven fantastisch mooi en behouden hun waarde, je kunt 'm altijd doorverkopen) in 74/80 en hij zit nu ook in die maten. Toch maar een 86/92 gekocht omdat de wasbare luiers meer ruimte innemen in de romp. Maar de mouwen en benen zijn erg lang nog.
Echt een aanrader!
2 jaar geleden
Ik heb een engel natur jasje gehad toen hij een newborn was in april en overweeg een maatje 74/80 te kopen voor de wintermaanden. Maar ik twijfel of de jas dan wel warm genoeg is als het buiten vriest. Iemand ervaring met het jasje op écht koude dagen?
2 jaar geleden
Ik heb gekozen voor een wolfleece jasje van Cosilana in maat 74/80 voor m’n dochter. Deze vond ik prijstechnisch wat aantrekkelijker. Heel blij mee 😊
2 jaar geleden
Reactie op plukdedag.-
Ik heb een engel natur jasje gehad toen hij een newborn was in april en ove ...
Mijn dochter 3 jaar had dat jasje gisteren aan met een sjaal, muts en handschoenen. Ze had het heerlijk warm.
Mijn zoontje(7 maanden) vandaag in de bakfiets. Zijn gezicht had het ijskoud, naar zijn buikje heeeeeeeeerlijk warm
2 jaar geleden
Reactie op plukdedag.-
Ik heb een engel natur jasje gehad toen hij een newborn was in april en ove ...
In de voetenzak in de kinderwagen, in de draagzak of in de auto is het prima. Ga je echt de buitenlucht in en haal je je kind lang uit de kinderwagen dan vind ik het wel wat te koud en zou ik eerder voor een gevoerd/winddicht jasje gaan of een buitenpak (ielm oid) eroverheen.