23 Reacties

2 jaar geleden

Joolz day+ nu 25%, als dat wat voor je uitmaakt!

2 jaar geleden

Bij babydump kun je vandaag bestellen en later laten leveren en als dan met black friday een betere deal komt, kun je bellen en dan wordt het aangepast

2 jaar geleden

Waar is de 10%korting? Wij hebben eind oktober de Joolz Geo 3 besteld bij babypark

2 jaar geleden

Reactie op X-lauraa

Waar is de 10%korting? Wij hebben eind oktober de Joolz Geo 3 besteld bij ...
Op de website van Joolz zelf

2 jaar geleden

Reactie op dvfidan

Joolz day+ nu 25%, als dat wat voor je uitmaakt!
Ja, had het gezien. Dankjewel! Maar wij willen de Geo 3, omdat we met de wagen het bos in willen ivm hond

2 jaar geleden

Wij houden ook de prijzen van de Geo 3 in de gaten. Ook omdat we met de kinderwagen en hond het bos in willen. Babypark en Baby Dump geven een laagste prijs garantie en hebben nu ook 10% korting. Je kan daar bestellen en de levering op maart zetten. Mocht je het in de tussentijd ergens voor een lagere prijs vinden, betalen zij het verschil. Dat is hoe wij het gaan doen!

2 jaar geleden

Wij gaan hem ook dit weekend bestellen (waarschijnlijk bij babydump). Weet iemand of dit de juiste adapters zijn om een maxicosi te kunnen bevestigen? https://www.baby-dump.nl/product/kinderwagens/13/joolz-geo3/75581/joolz-geo3-accessoires/75587/joolz-geo3-car-seat-adapter-set-upper/193867/?gclid=Cj0KCQiA99ybBhD9ARIsALvZavUk5yadz-lE7H7bQEQOvYaJUZSovrf733jy05f-YuyUu57KLV5Y3PEaAhvTEALw_wcB. Op de website bij joolz heet het iets anders.

2 jaar geleden

Laten we elkaar hier scherp houden op aanbiedingen dan!😚

2 jaar geleden

Een ongevraagde tip 😝 maar ik loop ook super veel buiten en "offroad" met de easywalker harvey 3. Al mijn vriendinnen hebben spijt van de joolz nu ze met die van mij hebben gelopen 😅 en bijna altijd goeie aanbieding ook met extra opties er bij 🤗

2 jaar geleden

Reactie op LRM

Een ongevraagde tip 😝 maar ik loop ook super veel buiten en "offroad" met ...
Zulke tips zijn natuurlijk altijd welkom! Wat maakt de easywalker zo fijn?

2 jaar geleden

Meestal is 10% bij nieuwe modellen wel maximaal. Soms kan je er in winkel zelf nog wel gratis adapters of iets bij krijgen. Heb zelf de geo 2. En super blij mee.

2 jaar geleden

Hahaha gelukkig! Hij is heel licht, makkelijk inklapbaar, de wielen draaien mee (weet dat het bij 1 van de joolz niet zo is!) Alleen geen idee welke. De wieltjes zijn van plastic dus ze kunnen niet lek gaan!? Heb me zelf niet verdiept in de joolz maar als je er ergens in de winkel mee kan gaan lopen zeker een aanrader! En zoals ik net al vermeld bijna altijd goeie acties. Ik heb m vorig jaar gekocht met de isofix autostoel (die ook op de wagen kan) plus all t speelgoed regenhoezen blablabla voor nog geen 1300. Moet nu alleen een verleng stuk er bij halen zodat ze er met ze 2e in kunnen 😝 das misschien ook handig voor de toekomst. Zag toevallig dat die joolz van jou dat ook kan haha

2 jaar geleden

Reactie op LRM

Hahaha gelukkig! Hij is heel licht, makkelijk inklapbaar, de wielen draaien ...
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/set-kinderwagen-easywalker-harvey-all-terrain-night-black-5-delig-accessoirepakket74246?gclid=Cj0KCQiA99ybBhD9ARIsALvZavV5oLYc5PrWhDGi5Pid8LtOAirvCzgu9JNYhQpWKub2o4YCK-S5VugaAtRgEALw_wcB zoiets bijvoorbeeld scheelt toch een hoop geldt, en qua uiterlijk verschillen ze ook weer niet zo veel van elkaar vind ik 🤭 voel me net een verkoper 🤣 maar misschien toch een aanrader hahaah

2 jaar geleden

Ik vond de easy walker in de winkel de beste wagen qua rijden. Maar, wij hopen ook een tweede te krijgen en dan vinden we de joolz wel echt fijner rijden. Zeker als je de joolz voor 1 kindje wilt gebruiken raad ik je ook aan om de easy walker te proberen, de nieuwe, de Jimmy vond ik echt prachtig en fantastisch. als wij zeker zouden weten dat er maar 1 kindje komt of pas als die andere al echt kan lopen, hadden wij ook voor de easy walker gegaan.

2 jaar geleden

Reactie op sjeroo

Ik vond de easy walker in de winkel de beste wagen qua rijden. Maar, wij ho ...
Easy walker kan je verlengen ook? Moet ik nu ook doen. Ligbak onder en de zit er boven. Op bedoel je dat het niet prettig is ofzo?

2 jaar geleden

Reactie op LRM

Easy walker kan je verlengen ook? Moet ik nu ook doen. Ligbak onder en de z ...
Nee, dat heeft de joolz helaas ook. Maar wij vonden de joolz fijner rijden met 2 dan de easy walker. En stiekem was ik verliefd geworden op de Jimmey omdat een verkoper zei dat die ook dubbel kon, en toen bleek dat niet zo te zijn haha.

MOD

2 jaar geleden

Ja, had het gezien. Dankjewel! Maar wij willen de Geo 3, omdat we met de wa ...
Voor wat het waard is, ik vind de day+ ook top in bos etc. Toch van de week een Bugaboo gekocht ivm de 2e die eraan komt en het leeftijdsverschil. Hopelijk rijdt deze wagen ook fijn in bos etc 🙈 Van onze day+ zullen we dan helaas afscheid gaan nemen.

2 jaar geleden

Reactie op JohannaLinda

Wij houden ook de prijzen van de Geo 3 in de gaten. Ook omdat we met de kin ...
Thanks! Wij nu ook :(

2 jaar geleden

Thanks! Wij nu ook :(
:) bedoel ik natuurlijk

2 jaar geleden

Vandaag gekocht met 10% korting bij de prenatal. Aanbetaling gedaan en de rest bij ophalen. Mag zelf bepalen wanneer ik dat doe.