26 Reacties
3 jaar geleden
Gewoon lekker gaan zolang je je goed voelt. M’n dochter is in 2018 geboren, een week voor haar geboorte ben k ook nog naar een concert geweest puur omdat ik me goed voelde
3 jaar geleden
Ik heb ook staanplaatsen voor VVAL. Ik was van plan om gewoon te gaan, maar wel overdag rustig aan te doen en een ander te vragen om auto te rijden ivm vermoeidheid laat op de avond.
3 jaar geleden
Wel opletten voor het geluid... Blijkbaar kan het geluid op festivals enzo al voor gehoorschade zorgen bij ongeboren baby's.
3 jaar geleden
Hier hetzelfde! Wij gaan de 19e en ben 22 april uitgerekend.
Mijn intentie is wel om te gaan, maar dat dat geheel afhankelijk is van hoe ik mij dan voel. Wij komen van onder de rook van Nijmegen, dus misschien dat ik wel een slaapplek in de buurt wil zoeken. Daarna nog bijna 2 uur rijden is misschien niet zo verstandig 🙈
Maar als ik mij niet goed voel, jammer dan. Ik ga niet koste wat kost. Komt vast in de toekomst ooit een ander moment, al kijk ik er al jaaaaren naar uit. Maar ik ga mezelf niet pushen, dat heb ik wel afgeleerd. 😇
3 jaar geleden
Reactie op MamaAnnelies
Wel opletten voor het geluid... Blijkbaar kan het geluid op festivals enzo ...
Dit inderdaad. Boven de 85 db kan het gehoorschade veroorzaken. Harde geluiden kunnen tevens ook stress veroorzaken bij je ongeboren baby. Je staat daar ook nog is eens lekker op elkaar gedrukt, ik zou het om deze redenen persoonlijk niet doen....
3 jaar geleden
VVAL is echt super leuk! Zelf paar keer geweest ook. Persoonlijk ga ik na de 20 weken niet meer naar zulke grote evenementen. Zoals al eerder gezegd kan het (hoeft natuurlijk niet) gehoor schade geven. Daarbij geeft het de kleine heel veel stress, simpelweg omdat het geluid en muziek heel hard staat. Ik zou er om die redenen dan toch nog even over nadenken😊
3 jaar geleden
Reactie op Jos1197
Ik ben 8 April uitgerekend en wij gaan ook gewoon naar VVAL!
Helemaal leuk!!! Veel plezier!!!
3 jaar geleden
Reactie op Fembb
Ik heb navraag gedaan bij mijn gynaecoloog over een optreden in een van de ...
Kijk dat hoor ik graag! Zal er ook zeker op letten om niet bij een box te gaan staan!
3 jaar geleden
Hier hetzelfde! Wij gaan de 19e en ben 22 april uitgerekend.
Mijn intenti ...
Hoi hoi wat leuk dat je ook kaartjes heb! Wij wonen gelukkig redelijk dichtbij dus dat scheelt! Maar moet me indd goed voelen vindt ik ook hoor! Nou hopelijk blijft het allemaal goed gaan dat je kan! Veel plezier alvast
3 jaar geleden
Reactie op Lilliebillie
Ik heb ook staanplaatsen voor VVAL. Ik was van plan om gewoon te gaan, maar ...
Precies was ik ook van plan! Jij ook veel plezier!!!
3 jaar geleden
Mijn moeder heeft met 8 maanden zwangerschap nog op een concert van Iron&Maiden gestaan.. En ben zelf ooit naar een hardcorefeest geweest waar een dame stond die ieder moment kon bevallen(oké, zij is op gegeven moment wel opgehaald met de ambu omdat haar vlieze braken 🤣)
Zolang jij je goed voelt, gewoon doen..
Ik zou het zelf niet doen maar dat komt omdat ik met mijn vorige zwangerschap bekkeninstabiliteit had en nu daarvoor ook alweer bij fysio loop dus het lichamelijk niet vol kan houden... Maar geniet ervan alvast!!!
3 jaar geleden
Ik ga met kerst naar k3 met mijn dochtertje. Ik zit dan rond de 23 weken en dan beginnen dus de oortjes te werken. Ik ben wel blij dat we gewoon lekker kunnen zitten xD. We zitten 1e rij dus niemand gaat voor ons staan...pfjoeuw
3 jaar geleden
Op internet adviseren ze oordoppen en in de 24baby podcast zeggen ze dat het niet zoveel kwaad kan, beyonce werkt bijv ook door tijdens haar zwangerschap. Ik denk doen wat voor jou goed voelt!