8 Reacties
3 jaar geleden
Misschien een betalings regeling treffen. Tandarts is zo belangrijk, beter gaat het vanzelf niet worden.
3 jaar geleden
Ik heb nu met m鈥檔 zwangerschap ook veel pijn aan m鈥檔 tanden. Ik durf niet naar de tandarts. Want dit is het zelfde gevoel als ik een tijdje had na de bevalling van m鈥檔 zoontje. En toen hadden ze het over een wortelkanaalbehandeling.. die gelukkig uit eindelijk niet nodig bleek omdat de pijn weg trok. Dus ik heb nu ook de hoop dat het vanzelf weer weg trekt 馃檲
Wat bij mij nu wel helpt is om meer zuivelproducten te drinken. Kan daardoor Savonds wel gewoon slapen.
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Ik heb nu met m鈥檔 zwangerschap ook veel pijn aan m鈥檔 tanden. Ik durf niet n ...
Heb inderdaad ookal meerdere wortelkanaalbehandelingen gehad en een van de plekken waar het nu zeer doet is dus daar 馃ゴ Hoopte inderdaad ook dat het weg zou trekken maar begin bang te worden voor het tegendeel
3 jaar geleden
Tanden en tandvlees zijn inderdaad gevoeliger: ik heb al jaren last van terugtrekkend en gevoelig tandvlees en als dat je probleem is zou ik in elk geval met poetsen ook goed je tandvlees poetsen (鈥榤asseren, eroverheen gaan met je tandenborstel) en wat bij mij helpt is poetsen met super soft tandenborstel.
Flossen en met van die tandenstokers is ook een must tegen ontstoken tandvlees!
Verder idd toch de tandarts maar inschakelen, hier wil je niet nog 2 maand mee doorlopen. Oh en je zorgverzekering aanpassen. 馃憤馃徎
3 jaar geleden
Ik zou de tandarts zeker niet skippen met pijn. Pijn betekent kans op ontsteking, betekent kans op vroeggeboorte. (En dan bedoel ik niet de tandvleesontsteking.) Gevaren van een niet optimale mondgezondheid worden echt overschat. Altijd een tandarts raadplegen, bel ze, leg het uit en dan willen ze echt wel met je meedenken.
Sterkte,
De tandartsassistente. 馃憢馃徎