20 Reacties

2 jaar geleden

Hij de prenatal adviseerde ze ons een wieglaken met een wieg dekentje. Wij hebben de maxi cosi, maar dat zal verder niet uitmaken neem ik aan

2 jaar geleden

Ik wist niet eens dat je een kinderwagen moet opmaken😅 ik heb een trappelzak gekocht voor in de maxicosi/wandelwagen, is het dan nog nodig een laken over het kinderwagen matrasje te doen?

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Ik volg even

2 jaar geleden

Reactie op daniellebosboom

Hij de prenatal adviseerde ze ons een wieglaken met een wieg dekentje. Wij ...
Oke en dan bedoel je voor in de reiswieg neem ik aan? Want zit er elastiek om het laken of is het gewoon een rechthoekig laken

2 jaar geleden

Ik wist niet eens dat je een kinderwagen moet opmaken😅 ik heb een trappelz ...
Ter bescherming van het matrasje. Net als dat je je eigen matras beschermt tegen vlekken etc dmv een laken. Bij kids zeker ivm spugen/kwijlen

2 jaar geleden

In de bak gebruiken wij wiegdekentjes en in de maxicosi zo'n voetenzak. Deze mag niet in de bak volgens mij omdat je kleintje dan de warmte teveel vasthoudt

2 jaar geleden

Je hebt hoeslakentjes voor om het matrasje, die zijn wel handig maar een aankleedkussenhoes past ook perfect. Daar bij het hoofdje een hydrofiel op zodat je niet steeds het hoeslaken hoeft te verschonen. En voor over hadden wij inderdaad een wieglakentje met deken.

2 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Je hebt hoeslakentjes voor om het matrasje, die zijn wel handig maar een aa ...
Wat een handige tip van een aankleedkussenhoes gebruiken! Thanks

2 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Je hebt hoeslakentjes voor om het matrasje, die zijn wel handig maar een aa ...
Ja dit deden we bij de oudste twee ook, ik heb een Joolz Geo (oudste versie). Een wieghoeslaken of aankleedkussenhoes past prima, en ook handig als de baby uit de kinderwagenbak gegroeid is straks

2 jaar geleden

Ik had een aankleedkussenhoes om het matrasje van de wagen. En dan een hydrofieldoek onder het hoofdje.. Mijn schoonzusje had een dekentje gehaakt voor m'n zoontje (was haar eerste keer een dekentje haken) maar daar hebben we zoveel plezier van gehad dat ik stiekem hoop dat ze nu weer een nieuwe maakt hahah. Maar ik zou niet de speciale dekens kopen die bij een merk kinderwagen horen, zonde van het geld 🙈 een goedkopere deken werkt net zo goed

2 jaar geleden

Gewoon hetzelfde als een wiegje. Matrasje met hoeslaken. Dekentje met lakentje en hydrofiel voor onder het hoofdje (tegen het spugen)

2 jaar geleden

Er It een hoes om het matrasje. Zelf doe ik er een grote hydrofiel extra over alsof het koud is een dekentje over de beentjes

2 jaar geleden

Wij gebruikten gewoon een hydrofiel voor onder haar hoofdje en dekentjes om haar te bedekken.

2 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Ik had een aankleedkussenhoes om het matrasje van de wagen. En dan een hydr ...
Hier inderdaad ook een aankleedkussenhoes om het matrasje en gewoon een wiegdeken in de reiswieg

2 jaar geleden

Ik deed over het matrasje een hydrofiele luier en een dekentje 😊

2 jaar geleden

Een aankleedkussenhoes over het matrasje en dan gewoon een wieglaken en wiegdeken eroverheen. Goedkoopste oplossing en werkt prima!

2 jaar geleden

Ik gebruikte altijd een 'normale' wieg hoeslaken en - laken en deken . Werkte prima.

2 jaar geleden

Superfijn al deze reacties hier kan ik mee verder!