27 Reacties

10 maanden geleden

Mijn kleine draagt een joggingbroek en een romper met korte mouwen

10 maanden geleden

Vind het ook lastig, ik heb nog n romper met korte mouwen en daaroverheen shirtje/romper lange mouw en lange broek.

10 maanden geleden

Ons zoontie heeft vandaag een romper zonder mouwtjes aan. En dan een broekje en dun truitje met lange mouwen.

10 maanden geleden

Heb nu...romper korte mouw....shirt lange mouw en nog lange broek...sokken kan wel uit. Nu is het hier graad of 21 a 22...en als het 25 word...krijgt die korte mouw shirt...

10 maanden geleden

Wij hebben een romper met korte mouw, broek met lange pijpen en sokjes. In de kinderwagen en in bed nog wel een dun dekentje, maar verder niets. Op koelere dagen doen we rompertjes met lange mouwen of een romper met korte mouwen en een shirtje met lange mouwen. Onze zoon is nu 5.5 weken

10 maanden geleden

Ik vind dit dus echt het grootste gedoe, die temp en welke kleding! 😅🤣 had verwacht me druk te maken met voeding en luiers en noem van alles maar op.. maar dit houd me het meest bezig gheheh... ach went ook vast snel weer. Vandaag een lang maar dun broekje, romper met korte mouw en T-shirt. Dunne katoenen sokken.

10 maanden geleden

Nou dit dus… vind het zo lastig. Mijn dochtertje is morgen 8 weken, heb in maat 56 1 shirtje met korte mouwen. Maar komende dag word het bijna 30 graden. 62 is echt nog te groot dus dan korte mouw maar in 56 kopen? Dan naar buiten met vestje of niet… pff al die hersen spinsels 🤣.

10 maanden geleden

Mijn zoon is 8 weken en hij draagt een romper met korte mouwen en korte broekje. Het is wel zo dat mijn zoon snel last heeft van warmte. Hij zweet snel.

10 maanden geleden

Dit is mijn grootste struggle elke dag. Mijn zoontje van 8 weken heb ik korte mouwen romper en een redelijk dun setje met lange mouwen en broek vandaag. Geen sokken

10 maanden geleden

Ik vind het ook elke keer zoeken hoor.. ons dochtertje is 10 weken, maar heeft het snel warm, snel bezweet. Ze heeft nu een rompertje, T-shirt en een kort broekje aan

10 maanden geleden

Navraag gedaan bij cb en zij raden aan: Romper korte mouw Shirtje lange mouw Lange broek met sokken Wellicht heeft iemand hier wat aan! Mocht het echtechtecht warm worden dan minder kleding maar ze zijn nu nog zo klein en kwetsbaar. Advies gebaseerd op dochter 6 weken 5400 gram

10 maanden geleden

Wat doen jullie onder een jurkje? Malliot te warm en niets te koud

10 maanden geleden

Reactie op Anneloes22

Navraag gedaan bij cb en zij raden aan: Romper korte mouw Shirtje lange mo ...
Top dank!

10 maanden geleden

Reactie op Anneloes22

Navraag gedaan bij cb en zij raden aan: Romper korte mouw Shirtje lange mo ...
Thanks! Zou dat ook komend weekend met 37 graden gelden?

10 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

Thanks! Zou dat ook komend weekend met 37 graden gelden?
27, bedoel ik

10 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

27, bedoel ik
Denk het niet, tussen 23 en 27 graden vind ik echt wel groot verschil

10 maanden geleden

Reactie op Mone01

Denk het niet, tussen 23 en 27 graden vind ik echt wel groot verschil
Precies, misschien maar even een paar tshirtjes halen morgen

10 maanden geleden

Ik heb ook maar even een paar t-shirtjes gehaald in 56. Ze kan het dan wel niet lang aan maar het word hier van het weekend 30 graden…

10 maanden geleden

Reactie op baby10januari

Ik heb ook maar even een paar t-shirtjes gehaald in 56. Ze kan het dan wel ...
Hier ook!

10 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

Thanks! Zou dat ook komend weekend met 37 graden gelden?
Denk t ook niet! Ik blijf er wel een romper onder doen, danwel met korte mouw of mouwloos. En dan idd met n shirtje