15 Reacties

2 jaar geleden

Onze kamer is 6m2. Het is niet een grote ruimte maar wij vinden het ruim genoeg😊.

2 jaar geleden

Een ruime kast, ledikant en commode

2 jaar geleden

Ligt er ook een beetje aan wat de indeling van de kamer is (waar de deur zit enzo), maar over t algemeen is het zeker groot genoeg 😊 we hebben voor de eerste 7.8m met echt grote baby meubels erin (kledingkast en grote commode en ledikant) en ook nog een stoel. Dus met alles medium size past het sowieso. Of juist een heel grote commode met veel opbergplek. Wat wel handig is: floorplanner! Dan kan je plattegrond maken en meubels op maat er in plaatsen, kan je goede inschatting maken of het pas

MOD

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt in onze kleinste kamer. Volgens mij is het wel 7m2 maar qua grootte/indeling wellicht wel een idee. Wij hebben zelfs een 70*140 bedje erin staan. Het staat vol maar je kont is te keren 🤣. Er past best veel in 6m2! Dit is zijn kamertje. Dit is een kidsmill set (babypark) Onze tweede zoon zijn bedje + kast zal in onze kasten kamer komen (nu werkkamer). We gaan nu geen commode halen, 1 is genoeg. Onze zolder zal dan werkkamer, mijn kastruimte en sportzolder worden. Aangezien onze eerste ook 8/9 maanden bij ons heeft geslapen en wij nog plannen hebben om over 1/2 jaar groter te gaan wonen, gaan we niet de werkkamer helemaal leeghalen, oudste naar die kamer en tweede naar de kleinste kamer doen 😊

2 jaar geleden

Is nog niet af

2 jaar geleden

☺️

2 jaar geleden

☺️

2 jaar geleden

Wauw hartelijk dank voor al jullie reacties zeg en wat fijn om er ook foto's bij te krijgen ter inspiratie voor de indeling! Ik zie veel commodes met eeb losse kast. Is dit een bewuste keuze van jullie geweest of is een grote commode (lees IKEA hemnes 8 lades) ook voldoende/handiger

2 jaar geleden

Reactie op An-95

Wauw hartelijk dank voor al jullie reacties zeg en wat fijn om er ook foto' ...
Voor ons idd een bewuste keuze. Maar die van de ikea zijn idd erg groot kom je echt wel heel veel in kwijt

MOD

2 jaar geleden

Reactie op An-95

Voor ons ook een bewuste keuze. Vind dit persoonlijk leuker (set). Maar ik heb de Ikea kast bijv überhaupt niet bekeken. De kast die ik heb, 1 kant is hang (met 1 plank en onderop uiteraard een plank) 1 kant is lig en een lade onder. Commode is alles lig en vind juist de combinatie van alles erg prettig 😊

2 jaar geleden

Reactie op An-95

Voor onze eerste alleen een Hemnes ladekast gehad, nu nog steeds. Past prima. Voor nummer 2e blijft het bij de ladekast. Natuurlijk ook ledikant op de kamer 70*140. En een stoel om in te zitten. Kamer is 6m2 en heeft ook nog eens een aflopend dak. Gaat helemaal prima. Zo even geen foto bij de hand.

2 jaar geleden

Ik heb een dressoir gekocht dat dienst doet als commode en kledingkast, dat scheelt een hoop ruimte en kan in gebruik blijven, ook als ze geen baby meer is. Hoeft dan in principe alleen nog een bedje bij. Ik denk wel dat ik nog een plank boven de kast ga hangen.

2 jaar geleden

Reactie op An-95

Ik heb bewust voor een hemnes kast gekozen. Lekker veel ruimte met verschonen en fijne hoogte. Kan ook later als kleding kast gebruikt worden, zijn echt heel ruim. Heb allemaal schuine wanden dus moest wel iets laags zijn. Verder ledikant en stoel🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hier hebben we bewust de kleinste kamer baby kamer gemaakt vorig jaar. Zo kan de baby kamer de baby kamer blijven voor de volgende kind(jes) en kan de oudste doorschuiven naar een grotere kamer. In de tussentijd konden we de grote kamer gebruiken als werkkamer ivm veel thuiswerken door de Corona nasleep. Onze kamer is denk ik 2,3M bij 3,4m ofzo. En er past veel in. We hebben een commode (Hemnes 8 lades) en een kledingkast. (We hadden toch meer spullen dan gedacht en vonden het fijn alles netjes op te kunnen bergen, vandaar dus de kast). Een stoel en een ledikantje. Ik zal ook wel wat foto’s delen!

2 jaar geleden

Het matrasje ligt hier nog op de grond omdat we het ledikantje nog aan het verven waren. En de kledingkast staat achter de deur!