1003 Reacties

één jaar geleden

Zwanger van de 2e en deze keer heel misselijk had ik bij de 1e niet

één jaar geleden

Zwanger van mijn 2de en heel erg misselijk. Ook een korter lontje tegenover de katten hier, tegenover mijn vriend maar zeker ook tegenover mijn zoontje van 3.5 jaar. Ik heb wel ook borderline waardoor alles was heftiger voelt dan normaal maar ik voel me er erg schuldig over

één jaar geleden

Reactie op Carolien Dieperink

Zwanger van de 2e en deze keer heel misselijk had ik bij de 1e niet
Dit ervaar ik ook oom zwanger van de 2e en enorm misselijk 😮‍💨

één jaar geleden

Aah leuk, hier denk 28 april uitgerekend van ons 2 kindje ! A.s. dinsdag de eerste echo 🥰 Verder weet eigenlijk bijna niemand het nog.. Qua kwaaltjes wel vergelijkbaar als bij eerste zwangerschap. Wel misselijk maar het is wel te doen 🙃

één jaar geleden

Reactie op Mirella234

Dit ervaar ik ook oom zwanger van de 2e en enorm misselijk 😮‍💨
Hoop dat het snel over is

één jaar geleden

Uitgerekend voor 26/4. Zwanger van een eerste en de normale broeken beginnen echt wel te spannen nu. Verder amper tot geen kwaaltjes wat me net ongerust maakt. Enkel heel vermoeid. Naast gaan werken, gebeurt er weinig op dit moment 😅

één jaar geleden

23/4 uitgerekend van ons eerste kindje , veel klachten die komen en gaan en heel bang om het te verliezen of dat er iets "slechts" word gevonden , dus erg genieten kan ik nog niet.

één jaar geleden

Ergens tussen 23 en 26 april uitgerekend. 27sept de termijnecho met 9+6. Ben erg gespannen na twee vroege miskramen. Af en toe soort van misselijk maar kan wel alles eten en binnen houden. Wat extra vermoeid en borsten doen al vanaf het begin “zeer”. Laatste dagen ervaar ik veel steekjes in mn onderbuik/lies. Hopelijk is dat groeipijn en dus positief🍀

één jaar geleden

Reactie op Saar__123

Aah leuk, hier denk 28 april uitgerekend van ons 2 kindje ! A.s. dinsdag de ...
Ik normaal 27 april uitgerekend en maandag de eerste echo 😊

één jaar geleden

Wat leuk! Ik ben eind april uitgerekend, ergens tussen 27 en 30. Gister met de vitaliteitsecho op 7+6 gezet. Het is heel spannend na een missed abortion in maart met 11 weken, maar heb er nu een beter gevoel over 🍀

één jaar geleden

Uitgerekend op 24-4, volgende week bij 9+ 2 de tweede echo en de week erna de termijn echo! Kan het nog niet echt geloven dus zo fijn om ons kleintje de aankomende twee weken weer te zien❤️

één jaar geleden

Zwanger van de tweede. Uitgerekend op 17 april. 5 oktober heb ik de 12 weken echo en de nipt. Mijn ouders en zus zijn al op de hoogte, morgen laten we het de schoonouders weten. Ook op het werk weten ze het al. Ik ben heel misselijk en loop op en af naar het toilet... 🤢 Verder ook heel moe. Ik zou heel de dag kunnen slapen. Ik kijk heel erg uit naar het tweede trimester en het einde van de misselijkheid! Hopelijk voel ik me dan ook wat vrolijker. 😅

één jaar geleden

Zwanger van de tweede. Eerst was de uitgerekende datum 24 april maar bij de eerste echo zijn we 3 dagen terug gezet naar 27 april. Deze zwangerschap last van misselijkheid en extreme vermoeidheid. Dutjes doen is een nieuwe hobby geworden 😂

één jaar geleden

Hoe gaan jullie om met te veel suiker op een dag? Heb net door mijn onstilbare honger 5/6 pannekoeken gegeten waarvan 1 met kaas en de rest met stroop en poedersuiker en overdag ook al veel fruit gehad daar zit ook wel wat suiker in. Had er zo'n zin in en het was ook heerlijk. Alleen nu baal ik van al dat suiker. Ben nu 8+6 weken. Is nog maar eerste trimester gelukkig maar toch voelt het zo verkeerd. Ben benieuwd naar jullie ervaringen hier in

één jaar geleden

Zwanger van de 1e, opnieuw na een MA bij 9+4. Super spannend, morgen ben ik 8 weken, uitgerekend op 30-4-2023. Ik was tot een paar dagen terug flink misselijk maar dit is nu nagenoeg over. Maakt me ook wel weer onzeker. 🙄 Wij hebben nog niemand verteld over onze zwangerschap, willen we gaan doen na 9 weken. Dan alleen de familie en beste vrienden. Ik heb enorme trek én afkeer tov bepaalde voedingsmiddelen. 😂 het wisselt ook nog per dag, soms word ik gek van mezelf. Zijn er meiden die dit herkennen?

één jaar geleden

Zwanger van ons derde kleintje. Ik ben nu 8+ 4. Uitgerekend voor 25/04. Ik heb enorme last van vermoeidheid, misselijkheid, gevoelige en pijnlijke borsten en buikpijn. Ik heb al een buikje sinds 2 weken. Maar sinds begin van deze week zie je echt wel een mooi babybuikje🥰

één jaar geleden

Zwanger van de 1ste 8 weken precies vandaag. Broeken passen echt al sinds 2 weken niet meer… afkeer tegen heel veel eten en vooral tegen ‘gezond’ eten 😂 maagzuur af en toe en misselijk eigenlijk wel bijna na alles wat ik eet. En zeeeerrrrrrrr gevoelige pijnlijke borsten. Vrijdag de 2de echo 😊

één jaar geleden

Uitgerekend op 24 april. Nu 8 weken en 5 dagen. Sinds de laatste dagen meer misselijk. Al sinds het begin pijnlijke borsten en soms wat steekjes in de onderbuik. Volgende echo met 11+4, dus weer even geduld. Alleen mijn ouders en broers weten het, verder even de volgende echo afwachten maar stiekem geniet ik er wel al van.

één jaar geleden

Hier uitgerekend op 24/25 april ongeveer. Goede week geleden vitaliteitsecho gehad en over 1.5 week mijn termijnecho. Het is mijn 2e zwangerschap en kindje. Voel me best oke, wel heel erg moe, zere tepels(geef nog bv, dat is nu soms een uitdaging), beetje misselijk, zit redelijk snel vol en geen cravings. Dat vind ik wel fijn, had ik mijn vorige zwangerschap ook en daardoor weinig aangekomen. Ben net als bij de eerste ontzettend bang dat het mis gaat.

één jaar geleden

Uitgerekend op 25 april. Ben enorm misselijk al 2 weken lang. Kijk naar het moment uit wanneer het over is 🙏. Zwanger van de eerste! Alles enorm spannend..