1003 Reacties

één jaar geleden

Reactie op meliskunst

Uitgerekend op 25 april. Ben enorm misselijk al 2 weken lang. Kijk naar het ...
Hier idem, ook al 2 dagen aan het infuus gelegen. Ergens eind week 9 zou het hcg beginnen met dalen begreep ik. Hopelijk voelen we ons dan snel beter!!

één jaar geleden

Hoi! Ik ben zwanger van mijn eerste en uitgerekend op 27 april. Eerste echo was gelukkig een kloppend hartje te zien en nu een eeuwigheid wachten op de tweede echo, die is pas op 10 oktober. Qua klachten veel misselijk, zere borsten, echt al afkeer tegen eten en gister al een grotere broek gekocht want mijn “oude” broek was echt de hel op werk🤣 nog meer meiden die dat herkennen?

één jaar geleden

Hier uitgerekend op 28/4 en vooral in de middag word ik misselijk 🤢. Zwanger van ons derde kindje, ons regenboogkindje. In mei een zwangerschap afgebroken bij 21weken. We gaan straks weer een spannende tijd tegemoet met een vlokkentest …

één jaar geleden

Vandaag precies 9 weken en op 30/9 termijn echo!! Behalve die vermoeidheid voel ik me prima!!

één jaar geleden

Reactie op Joejoe88

Hier uitgerekend op 28/4 en vooral in de middag word ik misselijk 🤢. Zwang ...
Spannende tijd zeg.. krijg je sowieso een vlokkentest? Of gaan ze eerst kijken met een bloedafname?

één jaar geleden

Zwanger van de 2de extreme misselijkheid. Buikje al direct zichtbaar met 5 weken door de darmen. Schuldig voelen tegenover zoontje betreft het misselijk voelen en moe zijn. Ik weet nog niet zeker de uitgerekende datum zal tussen 25 en 27 april zijn. Maar ze melden zich toch wanneer ze zelf willen 😅

één jaar geleden

Reactie op MerelR94

Hoi! Ik ben zwanger van mijn eerste en uitgerekend op 27 april. Eerste echo ...
Hier al zwangerschaps broek aan. Zo comfortabel mogelijk maken 😉

één jaar geleden

Reactie op Madie89

Zwanger van de 2de extreme misselijkheid. Buikje al direct zichtbaar met 5 ...
Herkenbaar het schuldig voelen. Soms zo moe dat gewoon beetje kort ben en denk hij kan er niks aan doen. Zit ons zoontje ook beetje in lastige fase dus is ook alles bij elkaar 😅

één jaar geleden

Hi! Ik ben 28 april uitgerekend van ons 2e kindje. De eerste is een vrolijke jongen van 2 jaar. Ik ben flink misselijk, vooral in de middag en avond. Had ik bij mijn eerste zwangerschap vrijwel geen last van. Wij zijn nu 3 weken op vakantie en dat komt goed uit, want mijn buik begint al behoorlijk te groeien! Als we terug zijn gaan we het onze families en goede vrienden vertellen, zoveel zin in! Over 3 weken de termijnecho en moet zeggen dat ik dat wel heel spannend vind. Gelukkig was de eerste echo goed!

één jaar geleden

Reactie op Liefdesbaby21

Hoe gaan jullie om met te veel suiker op een dag? Heb net door mijn onstilb ...
Heel herkenbaar! Ik ben ook vaak misselijk en heb dan echt alleen maar zin in ongezonde dingen. Chips, koekjes, zoute dingen. Dat gaat er wel in, fruit gelukkig ook wel! Maar andere gezonde dingen… net met veel moeite een halve gezonde maaltijd op, maar zat er gewoon bij te kokhalzen ☹️ Ik hoop dat de misselijkheid snel over is en ik ook weer meer gezonde dingen binnenkrijg. Want ik voel me er wel schuldig over 🫣

één jaar geleden

Haaaiii. Ergens tussen 27 en 29 april uitgerekend van de eerste. Flinke misselijkheid iedere ochtend, en kan sommige dagen binnenhouden sommige ook niet. Voor de rest ben ik vrij prikkelbaar maar mijn borderline helpt ook niet. Morgen heb ik de tweede echo. Ontzettend spannend.

één jaar geleden

Hoi hoi. 25 april uitgerekend hier. Behoorlijk misselijk. Maar heb het idee dat het wat minder wordt vandaag zelfs zonder emasefene. :)

één jaar geleden

Oh en ik ben verslaafd aan sinaasappelen. 😅 dat is ook het enige want de rest krijg ik amper weg.

één jaar geleden

Als het goed is 24/4 uitgerekend, maar dat zullen we nog horen - heb eind vanmiddag de eerste echo! Dit wordt ons derde kindje. Best misselijk geweest, maar het bleef bij week 6-8+3. Sindsdien valt het mee, terwijl ik verwacht had nog tot week 12 in bed te liggen - net als bij m'n tweede. Sinds 8+3 dus niet echt meer 'last' van kwaaltjes. Ik ben dan ook licht gespannen wat we vanmiddag zullen zien... Fingers crossed!

één jaar geleden

Reactie op Liefdesbaby21

Hoe gaan jullie om met te veel suiker op een dag? Heb net door mijn onstilb ...
Zolang je het niet elke dag doet kan het echt geen kwaad. Gewoon af en toe genieten van het feit dat je dus niet misselijk bent. 😘

één jaar geleden

Hoi! Hier ook eind april uitgerekend. Nu 8 weken zwanger. Wij hebben al 2 kindjes, een koningskoppel. Maar heel sterk het gevoel dat er nog iemand bij hoort. Als mijn vermoeden klopt is dit een meisje. Dit is mijn 5e zwangerschap. In mei een missed abortion gehad met 11 weken. De schrik zit er nog steeds goed in. Ik ben alleen flink misselijk en beroerd sinds 5+6 en dat geeft vertrouwen dat de kleine gup zich goed ontwikkeld. Wel erg lastig functioneren. Hoe doen jullie dit? Ik leun heel erg op mijn partner nu maar op mn werk weten ze nog van niks. We hebben met 7 weken een goede echo met een kloppend hartje gehad ❤️ Nog geen plannen gemaakt, ik leef nu naar de volgende echo toe en dan zien we wel weer.

één jaar geleden

Ik had vandaag mijn eerste echo, ben nu 8+5 😍 Heel mooi kloppend hartje gehoord 🥰 10 oktober terug voor de 12 weken echo en de niptest

één jaar geleden

Confirmatie gekregen van 25 april! En baby is perfect qua grootte!

één jaar geleden

Vandaag een vitaliteitsecho gehad! Een mooi kloppende hartje te zien gekregen❤. Ze kon alleen nog niet exact zeggen hoe ver ik ben, want de baby ligt nogal opgekruld in de placenta. Niets om me zorgen over te maken, 10 oktober de volgende echo. Dan kan ze goed meten hoe ver we zijn en wanneer de bevallingsdatum is. De echo liet nu zien 8+6. Mijn eigen berekening is 9+2. Waardoor de uitgerekende datum nu op 23 april ligt. Nog even afwachten of ik dus in deze groep hoor 🤭

één jaar geleden

Hee dames Gisteren voor een vitaliteit echo geweest en er kwam uit dat ik verder was dan ik gedacht vandaag 8 weken en 3 dagen ik ben lid van de mei groep omdat ik had verwacht ergens in mei uitgerekend te zijn maar de verloskundige zei dat ik rond 30 april uitgerekend ben dus kom ik hier even een kijkje nemen 😊