1010 Reacties

één jaar geleden

Heee ik ben 8 april uitgerekend & ben 23 jaar. De symptomen worden gelukkig steeds minder en ik heb gister een nip test gehad, nu wachten tot de uitslag! Doe jij ook een nip test? 🙈

één jaar geleden

Ik ben 12 april uitgerekend

één jaar geleden

8 april uitgerekend

één jaar geleden

Reactie op helloCarmen

Heee ik ben 8 april uitgerekend & ben 23 jaar. De symptomen worden gelu ...
Ik ben 14 april uitgerekend. Ja, ik doe ook de Nipt volgende week. We kiezen voor met nevenbevindingen. Eerst wilde ik dit niet, omdat ik dacht 'wat als er iets mis is en ze weten niet wat, dat geeft dan stress' maar toen dacht ik 'Wat als het wel goed is, dit wetende zal het juist veel minder stress geven tijdens de zwangerschap' dus besloten het wel te doen. Mijn misselijkheid is deze week flink afgenomen en kan nu eindelijk genieten van de zwangerschap. Al 2 mooie echo's gehad💕💕 volgende week de termijn echo. Ik ben 32 en het is mijn eerste zwangerschap, ben zo benieuwd hoe alles zal zijn.

één jaar geleden

9 april uitgerekend! Sinds 1.5 week geen symptomen meer alleen af en toe maagzuur. Dinsdag echo met 11+2 en dan afspraak inplannen voor nipt met nevenbevindingen. Ontzettende spannende en onzekere tijden dit

MOD

één jaar geleden

Zelf ben ik 11 april uitgerekend van de 2e. Ik heb een zoontje van bijna 11 maanden dus ze zullen straks 1.5 jaar schelen. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik veel last van een lage bloeddruk en verder eigenlijk geen klachten. Bij deze zwangerschap heb ik meer last van misselijkheid. Maakt het wel iets pittiger (naast het al mama zijn). Wij gaan weer voor de nipt met neven bevindingen. Maandag daarvoor gesprek met de verloskundige. Ik heb afgelopen woensdag een echo gehad bij de verloskundige. Echter omdat ik het syndroom van Asherman heb, heb ik vrijdag mijn intake + echo in het ziekenhuis. Ik verwacht dat ze dan alles zullen overnemen van de verloskundige. Bij mijn eerste zwangerschap mocht ik überhaupt niet naar de verloskundige maar vanwege echo problemen in het ziekenhuis, mocht ik nu wel eerst naar de verloskundige, haha. Maar daardoor wel extra echo's en dat is altijd fijn 🥰 Ik ben getrouwd, naast zoontje een dierenmama van een Mechelse herder en een kat, woon in de Randstad, werkzaam in HR en ben 33 jaar oud.

één jaar geleden

Reactie op Sem_

Zelf ben ik 11 april uitgerekend van de 2e. Ik heb een zoontje van bijna 11 ...
Waar het lichaam toch toe in staat is, met wat extra medische hulp, geweldig! Ik woon samen met mijn vriend in Vlaardingen en ben wel al kattenmama van 2 hele ondeugende, drukke, katten (halve Bengalen) Die ook veel aandacht vragen, toen ik zo misselijk was, ook erg vermoeiend😅

VRIEND

één jaar geleden

Hoi allemaal, voor mij is het nog even de vraag of ik me hier aansluit. Gisteren de termijnecho gehad, maar omdat de kleine zo relaxed was ging het opmeten niet zo goed. Ze kwam nu op 9+5 ipv 10+2. En omdat het voor een termijn wel goed moet zijn kunnen we over 2 weken weer gaan kijken. Zo opgelucht dat alles goed zit deze keer. We hebben vanochtend al gelijk de Joolz Aer aangeschaft, enige die in mijn auto past en de winkel had nu een mooie deal. Ben 36 en 2 jaar geleden op mijn verjaardag een geregistreerd partnerschap aangegaan met voor mij de perfecte man. Trotse eigenaar van de 2 liefste Noorse Boskatten en werkzaam in het onderwijs

één jaar geleden

Reactie op Dizvis

Hoi allemaal, voor mij is het nog even de vraag of ik me hier aansluit. Gis ...
Wij gaan ook voor een geregistreerd partnerschap vóór de kleine is geboren. Heb je een foto van je katten? Het is dan wel een baby forum. Maar katten zijn ook soms net kinderen toch :p

MOD

één jaar geleden

Reactie op ClaireN

Waar het lichaam toch toe in staat is, met wat extra medische hulp, geweldi ...
Geweldige katten 🥰 Ja heel bijzonder. Voor mijn eerste zwangerschap heb ik 5 ingrepen, hormoonkuur etc. gehad. Nu zonder alle medische hulp eigenlijk meteen gelukt. Echt heel bijzonder!

MOD

één jaar geleden

Reactie op Dizvis

Hoi allemaal, voor mij is het nog even de vraag of ik me hier aansluit. Gis ...
Oh, alsnog spannend dat de meting nu wat anders zei. Maar heel fijn dat het iig goed zit nu! Tot die tijd, welkom natuurlijk 🍀

één jaar geleden

Reactie op Sem_

Geweldige katten 🥰 Ja heel bijzonder. Voor mijn eerste zwangerschap heb i ...
Wow dat is inderdaad bijzonder!

MOD

één jaar geleden

Dit is mijn dikkerd. Hier was hij bij een vriendin uit logeren tijdens onze vakantie. Hij is inmiddels 8 jaar oud en heet Sjaak!

één jaar geleden

Hihi wat een leukerd😍 die van mij kunnen ook zo heerlijk ongegeneerd met hun benen wijd liggen.

één jaar geleden

Hoihoi! Ik wil me hier ook graag aansluiten, uitgerekend op 8 april, en vandaag dus precies 11 weken 🙂 vrijdag termijnecho met 11+6 maar gelukkig met 8+5 ook al een goede echo gehad met kloppend hartje en bewegelijk kindje, dus wij hebben er wel vertrouwen in. De kwaaltjes beginnen gelukkig iets af te nemen, van week 5 tot week 10 regelmatig wel 20x per dag boven de wc gehangen, nu nog maar een keer of 5 per dag dus voel me al veel beter 🙂

één jaar geleden

Ik sluit me hier graag bij aan! Ik ben 14 April uitgerekend (tot zover bekend). Maandag de termijnecho met 10+3. Van ons eerste kindje. Ik twijfel nog over de nipt test. Weet nog niet zeker wat ik hiermee wil doen. Gaan jullie hem wel of niet laten doen?

één jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben zoals het nu lijkt op 9 april uitgerekend. Morgen precies 11 weken. Aanstaande donderdag hebben wij de termijnecho met 11+4. Spannend en heel erg veel zin in. Bij de vorige echo met 8+2 was alles goed, maar dan zie je nog niet echt een kindje. Voor ons is het de eerste. Hoop zo dat alles goed gaat. Wij willen ook een nipt met nevenbevindingen. Gaan er gewoon in met het het idee dat het allemaal goed is. Vooraf stressen heeft niemand wat aan. Mocht er iets mis zijn dan zijn we oud en wijs genoeg om dan een beslissing te nemen. Merk wel dat ik niet naar de goed bedoelde adviezen van andere moet luisteren. Dan zeg ik ook gewoon dat wij onze eigen lijn volgen. Denk als je daar direct duidelijk in bent dat mensen dan ook wel stoppen. Dat hoop ik tenminste haha wie weet. Fijn om wel met onbekenden hierover te kunnen wisselen van gedachten!

één jaar geleden

Hallo allemaal🥰 ik ben uitgerekend op 8 april woensdag de 11 weken echo. Heel spannend weer al 3 echo's gehad, 2 in t ziekenhuis ivm endometriose en 1 bij de verloskundige 🥰 dit is ons eerste kindje en eerste zwangerschap..wij willen een nipt test zonder nevenbevindingen doen. De kwaaltjes schommelen een beetje op dit moment. Verder woon ik samen met mn vriend en kat en hond.

één jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 12 april. Eerst was het 15 april, maar na de 2e echo op 9 weken zei de gynaecoloog dat het 12 april zou zijn. Ik ben vaak misselijk, maar Navalit helpt wel. Een buikje begint, maar denk dat het vooral de darmen zijn die je ziet. Enkel onze beste vrienden weten het omdat we gingen uiteten met een vaste menu dus moest wel eerlijk zijn. We gaan het volgende week aan onze ouders vertellen, spannend 😀

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op ClaireN

Wij gaan ook voor een geregistreerd partnerschap vóór de kleine is geboren. ...
Gisteren moesten ze voor hun APK en zoals altijd geen probleem om de reiskooitjes in te gaan.