1010 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op KNB21

Ik sluit me hier graag bij aan! Ik ben 14 April uitgerekend (tot zover beke ...
Hai hai, volgende week het consult over de nipt en 13 weken echo maar denk dat ik ze beide gewoon wel ga doen. Over een half jaartje tik ik de 37 aan dus dat neemt wel wat risico met zich mee. En wil graag weten waar ik aantoe ben. Zoals iemand anders zei als alles goed is sta ik er zelf ook veel contenter in.

één jaar geleden

Reactie op Dizvis

Gisteren moesten ze voor hun APK en zoals altijd geen probleem om de reisko ...
Super leuk, wat een knappe beestjes. Fijne reismandjes ook. Bij ons gaan ze er ook vanzelf in 😄

één jaar geleden

Reactie op Dizvis

Hai hai, volgende week het consult over de nipt en 13 weken echo maar denk ...
Jij hebt ook al zo'n leuke kat. Het is inderdaad spannend zo'n nipt, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op ClaireN

Waar het lichaam toch toe in staat is, met wat extra medische hulp, geweldi ...
Zo mooi Bengalen 😍 maar idd ook zo actief!

één jaar geleden

Hi allemaal! Ik sluit me graag aan bij jullie. Leuk om elkaar op de hoogte te houden gedurende deze leuke en spannende periode! Ik ben vandaag precies 11 weken en uitgerekend op 8 april. Aankomende woensdag 2e echo… nu al zin in om weer een update te zien!😊 Hier nog veel twijfel over nipt… wij horen van veel kanten dat ze op de echo’s tegenwoordig ook al heel veel kunnen zien (zeker met de 13 weken echo erbij)… hoe staan jullie hierin?

één jaar geleden

Hoi allemaal! Ik sluit me ook graag aan 😊 Ik ben waarschijnlijk 14 april uitgerekend. Morgen de termijn echo, dus dan weten we het zeker. Wij hebben al een dochter van bijna 2. Wij gaan nipt en 13 weken echo wel doen

één jaar geleden

Hey iedereen! Ik sluit me ook graag aan. Uitgerekend op 14 april ☺️ dus op dit moment 10+2 dagen ver in men eerste zwangerschap die verder geraakt is dan 7 weken. 🤍 Zoals misschien al aan mijn schrijfstijl te merken ben in Belgische, 29 jaar, samen met een blonde Viking en werkzaam in het operatiekwartier. Ook poezenmama van 3 fenomenale knuffelpoezen. Wij gaan sowieso kiezen voor NIPT met alles erop en eraan, door mijn medische achtergrond ben ik graag voorbereid en gezien er toch met echo’s nog altijd zaken gemist kunnen worden.

één jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben ook 14 April uitgerekend 😁. Vandaag 10+2 weken zwanger. Mijn familie, schoonfamilie, vrienden en mijn zoontje hebben we allemaal verteld dat ik zwanger ben ik moet het alleen nog op het werk vertellen. Wij gaan ook voor de NIPT test ik twijfel alleen nog of we met of zonder nevenbevindingen gaan doen. 26 september heb ik de termijn echo. Spannend! Ik ben echt super erg vermoeid, gelukkig niet meer zo erg misselijk en jullie? 🥰

één jaar geleden

Reactie op Stiersje

Hey iedereen! Ik sluit me ook graag aan. Uitgerekend op 14 april ☺️ dus op ...
Wat een schatjes! Wat fijn dat deze zwangerschap goed gaat. Het is een spannende tijd.

één jaar geleden

Reactie op Lazyfitgirl

Hoi allemaal, ik ben ook 14 April uitgerekend 😁. Vandaag 10+2 weken zwange ...
Nee, misselijkheid bijna niet meer gelukkig. Fijn dat het bij jou ook gezakt is, echt een opluchting he! 😃 Alleen als ik niet op tijd eet komt het terug. Wel inderdaad erg vermoeid en helaas ook flinke slaapproblemen (had ik al voor mijn zwangerschap en kreeg hier tijdelijk medicatie voor). Nu is het nog erger geworden. Maar over 2 weken ga ik slaaptherapie starten (hypnotherapie) dus ben heel benieuwd of dat gaat helpen.

één jaar geleden

Hi, ik sluit mij ook graag aan! Waarschijnlijk op 11 of 12 april uitgerekend, maar overmorgen termijn echo. Ik ben 30 en heb al een zoontje van bijna 2 (en ook 2 katten, lijkt bijna vast onderdeel te zijn in deze groep 😉). Verder ben ik werkzaam als arts. Voor ons was de nipt ook geen moeilijke keuze. Wanneer een kindje niet levensvatbaar is, wil ik dit graag op tijd weten. Ook in het ziekenhuis meegemaakt dat ouders niet voor de nipt gingen een een kindje met down kregen. Ik zou hier zelf toch graag op voorbereid zijn! Daarbij hopen we natuurlijk allemaal op een goede uitslag! Kwaaltjes zijn vergelijkbaar met de vorige zwangerschap: continue misselijk en erg vermoeid. Hopelijk ben ik er ook deze keer met 12 weken vanaf! Veel plezier allemaal in deze spannende, maar leuke tijd!

één jaar geleden

Goedemiddag dames! Ik sluit me ook graag aan! ik ben 12 april uitgerekend na een icsi traject. (6e terugplaatsing) Ik ben 38 jaar en woon samen met mijn man in Deventer (zijn er dames uit de buurt hier?) Ik heb al vanaf 1 augustus last van misselijkheid (de hele dag), vermoeidheid en duizeligheid. Ook lig ik vaak wakker snachts. Ik heb een erg saai leven momenteel hierdoor. Ik hoop echt dat ik me snel beter en energieker ga voelen en weer leuke dingen kan doen en genieten van de zwangerschap! Ik heb inmiddels al 4 echo's gehad en het gaat goed met de kleine. Morgen echo nr 5 😍. Ik wilde eerst wel de NIPT doen, maar na goede uitleggen de vk toch niet. Aangezien het vrij prijzig is en als je het verder wil onderzoeken er een kans op een miskraam ontstaat. (Ik heb al 1 miskraam gehad en wil dat risico niet lopen). Als alles morgen goed is wil ik mijn zwangerschap deze week openbaar maken. Er zijn momenteel al redelijk wat mensen die het weten. (Familie, vrienden en collega's). Leuk om te lezen dat er zoveel poezenmama's hier in de groep zitten ❤️ Ik heb zelf ook 2 katten; een heilige birmaan en een gewone zwarte kat (beide met de fles groot gebracht). Liefs Ellen

één jaar geleden

Hi Nunca, Wat grappig! Ik ben ook op de 12e uitgerekend en woon in Epse - naast Deventer. Zwanger na 6 miskramen. Lijkt nu eindelijk goed te gaan maar durf er ook nog niet vanuit te gaan. Jinthe

één jaar geleden

Hi ladies, Tot nu toe de 14e uitgerekend maar de termijnecho moet volgende week maandag nog komen! Ik ben 23 jaar en woon in de omgeving van Emmen samen met mijn vriend en onze hond. Bijna iedereen uit onze naaste omgeving weet het al. Het was lastig om het voor ons te houden vanwege de misselijkheid en het overgeven. Wat nu wat lijkt af te nemen gelukkig 🤞🏼 Wij kiezen voor de NIPT zonder nevenbevindingen en gaan ook de 13 weken echo doen.

één jaar geleden

Reactie op EllieB

Hoi allemaal! Ik sluit me ook graag aan 😊 Ik ben waarschijnlijk 14 april u ...
Vandaag een goede termijn echo gehad! Mooi bewegend kindje gezien en 2 dagen vooruit gezet 🥰

MOD

één jaar geleden

Reactie op EllieB

Vandaag een goede termijn echo gehad! Mooi bewegend kindje gezien en 2 dage ...
Wat fijn! 🥰🍀

één jaar geleden

Reactie op adh99

Hi ladies, Tot nu toe de 14e uitgerekend maar de termijnecho moet volgende ...
Ik ben ook de 14e uitgerekend en volgende week maandag ook de termijn echo 😊

één jaar geleden

Reactie op adh99

Hi ladies, Tot nu toe de 14e uitgerekend maar de termijnecho moet volgende ...
Hi! Join the club, ik ben ook de 14e uitgerekend 🥳 Ik heb in Emmen gestudeerd haha

één jaar geleden

Reactie op Jinthe

Hi Nunca, Wat grappig! Ik ben ook op de 12e uitgerekend en woon in Epse - ...
Oh wat leuk! Ik ken Epse uiteraard 😉 Vind je het leuk om privé te contacten?

één jaar geleden

Super leuk om de katten allemaal te zien. Ik ben zelf 9 april uitgerekend en woon samen met mijn (partner) Frank en onze kat Herman 🐈‍⬛ Vandaag termijn echo gehad en alles zag er goed uit, dus dat was erg fijn.