14 Reacties

2 jaar geleden

Sowieso neem je altijd het liefst maar een klein tasje mee naar een festival en niet zo鈥檔 tas met spullen. En waar laat je de melk? Hoeeeedan馃槀

2 jaar geleden

Ik was laatst bij Concert at Sea, daar kon je kolven bij de EHBO. Misschien dat daar iets over staat op de website van het festival?

2 jaar geleden

Volgens mij kan dat bij de ehbo post.

2 jaar geleden

Laatst gedaan. Heb wel een handsfree dat scheelt. Had een ruim shirt aan. Evt een grote blouse kan ook. Het er op doen is ff kak. Je kan evt zo鈥檔 xxl hydrofiele doek om losjes rond je nek heen knopen, dan kan je makkelijk kijken zonder dat iemand anders kan kijken. Als het eenmaal zit kan je je shirt er overheen gooien. Daarna even rustig in een hoekje gaan zitten.

2 jaar geleden

Oh goeie! Kon je je melk dan ook ergens kwijt? Of had je een koeltas in een kluis ofzo?

MOD

2 jaar geleden

Ja als t goed is kan je alles bij de ehbo achterlaten en daar ook kolven. Ik ga het met Mysteryland ervaren. Maar ik gok dat ik dan alles gewoon weg gooi 馃檲

2 jaar geleden

Heb idd wel is gehoord dat t bij de ehbo kan. Ik heb mn tickets voor deze zomer maar gewoon verkocht. Komt wel weer 馃グ

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Bij de ehbo, hebben ze vaak ook wel een koelkast voor sommige medicatie van festivalbezoekers

2 jaar geleden

Reactie op MirjamC90

Ik was laatst bij Concert at Sea, daar kon je kolven bij de EHBO. Misschien ...
Daar was het inderdaad goed geregeld!

2 jaar geleden

Reactie op Tara123457

Oh goeie! Kon je je melk dan ook ergens kwijt? Of had je een koeltas in een ...
Dat weet ik niet, ik deed die dag pump and dump 馃槈 volgens mij kon het daar zelf niet maar wie weet heeft elk festival andere faciliteiten daarvoor

2 jaar geleden

Als in: melk opslaan in een koelkast, dat kon daar niet (stond ook expliciet op de website)

2 jaar geleden

Beste het de organisatie even mailen! Ik had laatst ook contact met organisatie van een festival waar ik heen wilde, kon inderdaad bij de ehbo en daar in een koelkastje de melk bewaren. Of het ook bij kleinere festivals is weet ik niet, ga ik binnenkort ook beleven dus daar ook nog contact mee zoeken馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Tara123457

Oh goeie! Kon je je melk dan ook ergens kwijt? Of had je een koeltas in een ...
Bij concert at sea kon je je melk niet gekoeld bewaren. Wel waren er kluisjes waar je de melk had kunnen laten. Er waren alleen stopcontacten en zit plekken en een water voorziening.