1008 Reacties

één jaar geleden

Vandaag 13+5 en sinds paar dagen zere benen... soort kriebels/groeipijn. Was nu aan het kijken naar compressiesokken. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn deze juist of beter steunkousen?

één jaar geleden

Reactie op Bellelellie

Vandaag 13+5 en sinds paar dagen zere benen... soort kriebels/groeipijn. Wa ...
Hmm wellicht magnesium te kort? Dat was bij mij de oorzaak

één jaar geleden

Reactie op Jeaninebeen

Hmm wellicht magnesium te kort? Dat was bij mij de oorzaak
Hoe ben je daarachter gekomen?

één jaar geleden

Ben nu 16+1, ben nog steeds dagelijks misselijk en nog vaak overgeven. daarnaast heb k erg veel last van mijn heupen en bekken. Ik slaap erg goed, gelukkig maar. Ben wel erg moe pff

één jaar geleden

Reactie op Desiree1998

Ben nu 16+1, ben nog steeds dagelijks misselijk en nog vaak overgeven. d ...
Ga echt naar een goeie bekken fysio! Ik had met mijn vorige zwangerschap ook onwijs last van mijn bekken.. Maar door verkeerd verzekerd, ben ik niet naar fysio geweest... Kon op het eind niet meer op of om.. Nu goed verzekerd en inmiddels al 2x geweest en ik merk echt veel verschil!

één jaar geleden

Morgen mijn derde echo op 12+5. Zou dit inwendig zijn zoals de vorige of uitwendig? Hoe uitgebreid is deze echo? Benieuwd naar wat ik mag verwachten (eerste kindje)

één jaar geleden

Uit linguïstisch oogpunt wil ik mijn kind graag tweetalig (NL-EN) opvoeden. Ik ben op zoek naar Engelse babyboekjes. Wie weet wat titels? Ik heb al die gekleurde vis en rupsje nooitgenoeg 😅

één jaar geleden

Reactie op marieke_2022

Uit linguïstisch oogpunt wil ik mijn kind graag tweetalig (NL-EN) opvoeden. ...
The story of the little mole who knew it was none of his business. Ik vond de Nederlandse versie zo leuk toen ik klein was <3

één jaar geleden

Reactie op marieke_2022

Uit linguïstisch oogpunt wil ik mijn kind graag tweetalig (NL-EN) opvoeden. ...
Guess how much I love you 💕 en later de boeken van Roald Dahl

één jaar geleden

Reactie op Lenadw

Morgen mijn derde echo op 12+5. Zou dit inwendig zijn zoals de vorige of ui ...
Meestal uitwendig💛

één jaar geleden

Reactie op Lenadw

Morgen mijn derde echo op 12+5. Zou dit inwendig zijn zoals de vorige of ui ...
Ligt helemaal aan de positie van je baby. Ik ben nu 14 weken en moet nog steeds inwendig omdat de baby ver naar achteren ligt..

één jaar geleden

Hoi allemaal, ik slaap erg slecht.. wordt elke anderhalf tot 2 uur wakker en na 2 keer lukt het niet meer om verder te slapen en lig ik de rest van de nacht wakker.. iemand tips?

één jaar geleden

Reactie op RachelKJ

Hoi allemaal, ik slaap erg slecht.. wordt elke anderhalf tot 2 uur wakker e ...
Helaas, hier hetzelfde. Het helpt je lichaam om iig niet op je telefoon te zitten tussendoor (verstoring melatonine aanmaak), maar dat doe ik dus soms wel als ik te lang wakker blijf. Blijf anders maar in m’n hoofd zitten. Een boek lezen wil mij ook wel eens helpen. Ademhalingsoefeningen helpen mij ook goed om in rust te blijven/ te komen. Uiteindelijk zijn het (heb ik mij laten vertellen) de hormonen en mogelijk je verstoorde dag en nacht ritme, door de dutjes of vermoeidheid overdag. Het is een beetje part of the deal bij je zwangerschap. Iets met voorbereiden op wat komen gaat haha.

één jaar geleden

Reactie op RachelKJ

Hoi allemaal, ik slaap erg slecht.. wordt elke anderhalf tot 2 uur wakker e ...
Wordt je wakker door bandenpijn of iets? Dan zou je een kussen tussen je benen kunnen proberen of een voedingskussen voor onder je buik + benen. Verder heb ik dit ook met fasen en ik probeer altijd rustig te blijven liggen zonder op je telefoon te kijken en aan poitieve dingen te denken. Ondanks dat je niet slaapt rust je lichaam wel uit namelijk. Helaas heb ik dus geen oplossing voor je, hopelijk verbeterd het snel!

één jaar geleden

Reactie op Tessel-M

Wordt je wakker door bandenpijn of iets? Dan zou je een kussen tussen je be ...
Nee meestal omdat ik moet plassen of “gewoon” uit het niets wakker..

één jaar geleden

Ik heb al 2 weken zo’n ontzettende hoofdpijn en wat ik ook doe, het gaat niet weg. Neem ik paracetamol, werkt het voor een uurtje, doe ik niks, gaat het soms weg, maar komt het ook zo snel weer terug. Ik word er gek van 😫

één jaar geleden

Vraagje, heeft iemand ook ervaring met buikgriep en zwanger zijn? Ik heb twee dagen lopen over geven en aan de 💩, sorry voor de details. Nu nog erg moe en weinig energie Volgens de verloskundige kon het voor de kleine geen kwaad, zolang ik maar goed dronk en niet langdurig koorts had. Dat stelt me enigzins gerust, maar vind het toch spannend omdat ik de kleine nog niet voel. Ben nu 15 en halve week. Gelukkig volgende week weer controle😃

één jaar geleden

Vraag! Wie weet of ik voor de 13 weken echo weer een volle blaas moet hebben? Hij wordt met 13.2 gemaakt.

één jaar geleden

Reactie op Kaastosti

Vraag! Wie weet of ik voor de 13 weken echo weer een volle blaas moet hebbe ...
Ja, ik wel in ieder geval.

één jaar geleden

Ja, ik wel in ieder geval.
Dankjewel. Doe ik het gewoon ook. Mocht het niet de bedoeling zijn geweest, kan ik altijd nog naar de wc gaan