23 Reacties

MOD

3 jaar geleden

Ik was begonnen met de paarse verpakking maar gebruik tegenwoordig de blauwe. Vind die toch wat fijner. Maar welke dit zijn.....🤭

3 jaar geleden

Reactie op Sem_

Ik was begonnen met de paarse verpakking maar gebruik tegenwoordig de blauw ...
De blauwe is de sensitive☺️

3 jaar geleden

Ik heb de waterbasis, is heel fijn

3 jaar geleden

Ik gebruik altijd de blauwe want de paarse vind ik stinken

3 jaar geleden

Ik gebruik die paarse. Heel fijn en lekkere geur 😍

3 jaar geleden

Wij gebruiken op onze peutergroep de blauwe sensitieve billendoekjes van kruidvat

3 jaar geleden

Wij gebruiken de doekjes pure and soft van kruidvat. Ik moet zeggen dat ik ze soms wel wat vervelend uit het pakje vind komen (maar ik vind dat eigenlijk met bijna alle merken die we geprobeerd hebben). Verder zijn het prima doekjes zonder gekke geur of zonder dat het plakkerig blijft voelen.

3 jaar geleden

Dankjewell voor alle reacties dames 😊

3 jaar geleden

Hier de sensitive het fijnste. Heb ze allemaal al wel eens gehad. Maar die blijven wel mijn favoriet.

3 jaar geleden

Wij gebruiken voor gezicht en handen de water doekjes en voor de billen de lotion doekjes

3 jaar geleden

Water, gebruik ze overal voor en stinken niet.

3 jaar geleden

Kijk eens naar de test van de consumentenbond.. er zit zoveel rotzooi in die doekjes.. het beste is een een doekje op waterbasis met enkel 2/3 ingrediënten inplaats van 20... Wij hebben waterwipes en huggies pure water

3 jaar geleden

Wij hebben die op waterbasis van de Kruidvat. Hartstikke tevreden mee.

3 jaar geleden

Wij de paarse! Tevreden van!

3 jaar geleden

Kruidvat sensitive is echt top! Gebruik niets anders. Geen billenuitslag, geen residu op de billen :)

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een hele gevoelige huid maar met de water doekjes van de kruidvat helemaal nergens last van.

3 jaar geleden

Wij gebruiken altijd de waterdoekjes van de Kruidvat voor alles😊

3 jaar geleden

De waterdoekjes zijn super fijn! En heel af en toe 1+1 gratis

3 jaar geleden

De waterdoekjes zijn super fijn! Laatst in de aanbieding geweest. Heb dik ingeslagen.

3 jaar geleden

Reactie op Saar__123

Hier de sensitive het fijnste. Heb ze allemaal al wel eens gehad. Maar die ...
Zelfde. Van die roze krijgt mijn zoontjes pukkeltjes. Ik heb zelf parfumallergie en vind ze ook prikken. Blauwe zijn prima. Niet te nat niet te droog.