14 Reacties

3 jaar geleden

Hoii, dat is wel een beetje bekend van Kruidvat eigen merk. Ik heb het paar keer bij onze kids geprobeerd maar toch weer terug gegaan op nutrilon je kan ook eventueel Hero proberen. Succes

3 jaar geleden

Geef het even tijd. Wij zijn ook “gewaarschuwd” door de kraamhulp hiervoor.. en ook wij hadden een aantal dagen wat hardere keutels, een dag of 3-4. Daarna gewone ontlasting en steeds minder krampjes. Ze is nu 2,5 week oud en doet het hartstikke goed op deze voeding. We hebben na haar geboorte nog 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en daar heeft ze de nutrilon gehad. Nu dus bijna 2 weken Kruidvat voeding. Ze Is ook al ruim boven haar geboortegewicht.

3 jaar geleden

Jumbo eigen merk schijnt veel op nutrilon te lijken! Mijn vriendinnen gebruiken die allemaal en zijn daar erg over te spreken

3 jaar geleden

Reactie op Domi91@

Hoii, dat is wel een beetje bekend van Kruidvat eigen merk. Ik heb het paa ...
Mag ik vragen of jij met de wissel gewoon gelijk in 1x gewisseld bent? Of half kruidvat half nutrilon enz?

3 jaar geleden

Wij hadden dit probleem ook. Op Kruidvat merk poepte ze niet of hele harde keutels dus zijn na 2 weken overgestapt naar Nutrilon en ze kan nu stukken beter poepen. Helaas ook hiermee wel veel buikkrampjes 😔

3 jaar geleden

Ik heb ook kruidvat en mijn zoontje heeft nergens last van ook niet van krampjes ik denk dat dit gewoon per kind verschild op nutrilon kunnen ze ook krampen krijgen en moeilijk poepen.

3 jaar geleden

Ik gebruik ook kruitvat eigenmerk en de eerste week is dat normaal zeiden ze. Inmiddels is de kleine bijna 4 weken en hij poept heel goed. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Biab

Mag ik vragen of jij met de wissel gewoon gelijk in 1x gewisseld bent? Of ...
Hoii, we zijn gewoon in een keer overgestapt.

3 jaar geleden

Hier ook keutels van kruidvat en veel krampen. Over op kruidvat geel tegen krampen en betere ontlasting. Maar leek ze niet lang verzadigd op. Nu half kruidvat normaal en half kruidvat geel en moet zeggen gaat poepen goed . Wel af en toe krampen maar volgens cb ontkom je daar de eerste 3.mnd niet aan helaas.

3 jaar geleden

Gek, de samenstelling van alle nummer 1 in voeding in Nederland is gelijk aan elkaar...het a merk (nutrilon) moet identiek zijn aan huismerken. https://www.ad.nl/koken-en-eten/verbijstering-over-dure-flesvoeding-van-a-merken-moet-je-nagaan-hoe-ze-ons-belazeren~af9261d9/

3 jaar geleden

https://www.npostart.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001 Lost jouw probleem niet op maar misschien wel handig om te weten/voor anderen. Hopelijk gaat het snel beter 🍀

3 jaar geleden

Sorry zie dat de link net toevallig ook al een minuut eerder gepost is door Elske.

3 jaar geleden

Moet er wel bij zeggen dat wij bij de eerste ook Kruidvat hebben gegeven en die had weer nergens last van 🤷🏼‍♀️ Verschilt dus ook per kindje denk ik!