23 Reacties
vorig jaar
Ik twijfel over de jindl… deze ziet er wel erg mooi uit. Had op black Friday deal gehoopt maar helaas 😅
vorig jaar
Reactie op Tassie1980
Ik twijfel over de jindl… deze ziet er wel erg mooi uit. Had op black Frida ...
Wat ze er allemaal voor durven vragen he 😭
vorig jaar
Reactie op Narges2022
Wat ze er allemaal voor durven vragen he 😭
Zeg dat wel 😵💫 heb jij een merk in je hoofd?
vorig jaar
Wij hebben de Bouchelle leertoren en zijn er ontzettend blij mee. Hij werkt heel fijn en de hoogte is ook super. Heb wel een klein dingetje gevonden waar ik op had moeten letten voordat ik hem kocht, maar dit ligt ook voornamelijk aan hoe je kind is. Mijn zoontje klimt overal op en als de leertoren in tafelstand staat dan klimt hij op de tafel, maar door het ronde gedeelte (waar ik een pijl en cirkel heb gezet op foto) kiepert hij makkelijk om wat niet zo handig is natuurlijk😂

vorig jaar
Reactie op Tassie1980
Zeg dat wel 😵💫 heb jij een merk in je hoofd?
Nee ik twijfel zelf nog of ik een zou moeten hebben die om kan plooien, tot tafel/stoel of niet. En heb ook nog geen enkel aangeraden gekregen 😬
vorig jaar
Bouchelle van bol.com. Zou achteraf de hout versie kiezen, de geverfde gaan snel stukjes af
vorig jaar
Reactie op Narges2022
Nee ik twijfel zelf nog of ik een zou moeten hebben die om kan plooien, tot ...
Ja ik wil sowieso ook dat hij tot tafel en stoel kan dan heb je er meer en misschien langer wat aan
vorig jaar
Reactie op lies5678
Wij hebben de Bouchelle leertoren en zijn er ontzettend blij mee. Hij werkt ...

Super lief dat je dat laat weten! Is een belangrijk punt! Mijn zoontje zou hetzelfde doen 😂
vorig jaar
Reactie op Blije Clara
Bouchelle van bol.com. Zou achteraf de hout versie kiezen, de geverfde gaan ...
Dit is een hele goeie tip vooral die extra stang voor veiligheid. Jammer dat ik deze niet voor black Friday gezien heb 😝 Denk dat we voor deze gaan.
vorig jaar
Wij hebben de step 'n sit van ette tete. Top aankoop. Wordt zowel als tafeltje als als toren elke dag gebruikt hier
vorig jaar
2 ikea krukjes op elkaar gemaakt en een sport weggelaten.... stukken goedkoper
vorig jaar
Reactie op gewooneenmama
2 ikea krukjes op elkaar gemaakt en een sport weggelaten.... stukken goedko ...
Als ze dan naar de zijkant leunen blijft dat dan goed staan? Onze leertoren heeft steunen aan de zijkant
vorig jaar
Reactie op Regenboog2023
Als ze dan naar de zijkant leunen blijft dat dan goed staan? Onze leertoren ...
Ja gaat prima. Je moet er natuurlijk niet hel3maal over heen gaan hangen maar leunen gaat prima. Ik heb wel een sport weg gehaald. Daar waar ze er in moeten klimmen zeg maar. Iets makkelijker.