12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad, en zo 8 flessen naar de vaantjes geholpen. Wat ze me in de winkel gezegd hebben, is dat je ze niet mag voorvullen met water (vb voor nachtvoeding of als je op stap gaat) want dan zit er druk op het ventiel constant en dan gaan ze lekken... ook hetzelfde met de MAM flessen (infeite met alle flessen met ventieltjes)

2 jaar geleden

Geen tips, heb precies hetzelfde. Soms ook last van dat die vacuüm zuigt. Vet irritant
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Charlotte Lievens

Ik heb dit ook gehad, en zo 8 flessen naar de vaantjes geholpen. Wat ze me ...
Poeh, zonde! Ik vul ze niet vantevoren…dus dat kan het niet zijn.

2 jaar geleden

Reactie op MamaLaris

Geen tips, heb precies hetzelfde. Soms ook last van dat die vacuüm zuigt. V ...
Voor het vacuüm zuigen kregen wij de tip het ventiel ietsje los te draaien, dat helpt hier gelukkig wel.

2 jaar geleden

Reactie op Charlotte Lievens

Ik heb dit ook gehad, en zo 8 flessen naar de vaantjes geholpen. Wat ze me ...
Nu snap ik dus waarom mijn mam flessen leken🤣 Mja ik kan niet anders. Voeding is zo aangedikt en 24 uur vooruit gemaakt, dat ik niet van het een naar het andere kan blijven overschudden. Dan verlies ik er teveel van. (Gelilact)

2 jaar geleden

Hoi, zeker checken of het gaatje van het ventieltje niet ‘dichtplakt’ als je ze in elkaar steekt. Dus even zo met friemelen. Hebben wij ook eens voor gehad.

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben een exploderende Difrax fles gehad. Als nood deze meegenomen toen we in ene weggingen en alle andere flessen nog gewassen moesten worden. Nooit meer. Wat een ondingen dat je zelf een ventiel moet losdraaien zodat het niet vacuüm trekt. Blijkbaar was het niet losgenoeg en plopte het ventiel naar binnen waardoor alle melk er als een fontein uit spoot.

2 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Wij hebben een exploderende Difrax fles gehad. Als nood deze meegenomen to ...
Oh no, dat is echt helemaal niks! Mag ik vragen welke je nu gebruikt? Het moet met een smalle speen zijn omdat ze geholpen is aan haar lip- en tongbandje.

2 jaar geleden

Ik gebruik dr brown smalle fles. Ideaal Sifrax klote lek flessen

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Rivr

Oh no, dat is echt helemaal niks! Mag ik vragen welke je nu gebruikt? Het m ...
Ik gebruik de brede dr. Brown, vind dat die kleine spenen altijd zo ver de mond in verdwijnen. En het is makkelijker mikken met de poeder.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Huh, wij gebruiken ook de difrax s flessen, en ik herken helemaal niks van al deze dingen😅 wij zijn juist heel tevreden.

2 jaar geleden

Eergisteren inderdaad een nieuwe difrax fles moeten aanschaffen na 6 weken omdat hij lek was en niks hielp ☹️ ik las hier onder het van te voren vullen, dat doe ik wel dus daar kap ik dan maar mee 😂