28 Reacties

21 dagen geleden

Ik lees mee 🙋🏽‍♀️

21 dagen geleden

21 dagen geleden

Dit heb ik na gemaakt 😊 soepstengels en rozijnen

21 dagen geleden

Op pinterest staan veel leuk ideeen. Bijv een schaapje maken van een rijstwafel.

MOD

21 dagen geleden

Gefeliciteerd! Mijn zoontje heeft uitdeel boekjes van Dikkie dik met rozijntjes uitgedeeld.

21 dagen geleden

Niks? (Oke eerlijk gezegd word ik bijna onzeker van deze topics, maar trakteren op de opvang met 1 jaar is toch echt niet nodig? Of ben ik nou heel asociaal geweest dat ik het heb laten schieten 🙈)

21 dagen geleden

Mijn dochtertje heeft badeendjes uitgedeeld!

21 dagen geleden

Reactie op Bobbelt

Niks? (Oke eerlijk gezegd word ik bijna onzeker van deze topics, maar trakt ...
Denk niet dat het erom gaat of het nodig is, maar vooral dat het leuk is en ze een dag in het middelpunt staan. Bij ons op de opvang hanteren ze het beleid dat er niet getrakteerd wordt, ergens jammer maar wel goed voor de gelijkheid. Ze mogen wel fruit uitdelen met een feestmuts 😅

21 dagen geleden

Bij ons op de opvang gaven ze aan dat een traktatie leuk is, maar dat we er niet teveel werk van hoeften te maken. Een knijpfruitje was perfect, want die kunnen mensen thuis opbergen en geven wanneer ze dat zelf willen. Cadeautjes zijn leuk, maar worden vaak weggegooid en dat is zonde van het geld. Via https://liefsvancindy.nl/knijpfruit-traktatie-printables/ kun je een leuke wikkel uitprinten die je om knijpfruit jes kunt doen. Ik heb er met stift nog de naam van mijn dochter opgeschreven en ik heb er een ballon bij gedaan. Iedereen was enthousiast!

21 dagen geleden

Wij hebben rupsjes nooitgenoeg gemaakt

21 dagen geleden

Hier een zakje gevuld met een maisstick en daar bovenop een vingerpopje. Binnenin een mini bellenblaasje en likkoekjes (in kleine uitdeelzakjes). Chocolaatjes voor de leidsters.

21 dagen geleden

Zijn die traktaties voor de kinderleidsters en voor de andere kindjes, of...?

21 dagen geleden

Hier ook niks gedaan 😜

20 dagen geleden

Deze gemaakt:

19 dagen geleden

Reactie op Narges2022

Zijn die traktaties voor de kinderleidsters en voor de andere kindjes, of.. ...
Ik heb voor de gastouder ook zelfde traktatie gedaan😂 maar ook in thema dat kinderen gezonde traktatie (moeten) vind ik ook dat de leidsters geen gevulde koeken of chocola mogen ze hebben het zelf in gezet voor gezonde generaties dus dan moet je zelf ook het goeie voorbeeld geven!😊👋

19 dagen geleden

Reactie op Bobbelt

Niks? (Oke eerlijk gezegd word ik bijna onzeker van deze topics, maar trakt ...
Nee nee hoor! Zelf vond ik als ik het bij de eerste keer niet doe zal ik het daarna ook niet echt zin in hebben dus zelf dacht ik als ik direct begin moet het de volgende keer ook😂 En zelfs als kind vond ik het super leuk! Tuurlijk snapt hij er niks van maar de oudere kindjes bij de gastouder snappen het natuurlijk wel haha

18 dagen geleden

Deze gemaakt met op de achterkant nog kleinigheid met dadeltjes.

17 dagen geleden

Bademmertjes met maisknabbels in de vorm van (bad)eendjes

15 dagen geleden

Rijstwafel met nijntje en een uitdeelboekje

15 dagen geleden

Bellenblaas indiaantjes met dreumes koekjes