17 Reacties

3 jaar geleden

Geen idee, maar ik heb nu ook zin in taart/vlaai. Het lijkt mij wel dat zo'n vlaai afgebakken is en alle ingrediënten niet meer rauw zijn

3 jaar geleden

Ik eet het gewoon, heb er nooit bij na gedacht waarom dit niet zou mogen. Eenigste vlaai die ik niet eet is advocaat vanwege de alcohol😊

3 jaar geleden

Ik heb ook geen idee, denk misschien zit er rauw ei in ofzo. Denk kan altijd even vragen

3 jaar geleden

Ah ik wil nu ook vlaai!! 😅

3 jaar geleden

Gewoon lekker eten hoor! Limburgse vlaaien zijn the best 🤩🤩🤩🤩 (gaat zo ook maar eens even wat lekkers scoren)

3 jaar geleden

Kom zelf uit Friesland. Nog nooit zo'n vlaai gehad dus ben heel benieuwd. Ze zijn alleen nog wel even onderweg. Dus duurt nog even helaas haha. Hoop dat het zolang uit de koeling kan blijven

3 jaar geleden

Reactie op Liefdesbaby21

Kom zelf uit Friesland. Nog nooit zo'n vlaai gehad dus ben heel benieuwd. Z ...
Ah en laat ik nu net Fries suikerbrood gekocht hebben;)

3 jaar geleden

Reactie op Kleine Captein

Ah en laat ik nu net Fries suikerbrood gekocht hebben;)
Haha ook lekker idd!

3 jaar geleden

Wat voor een vlaai is het? De meeste vlaaien zit alleen ei in de bodem maar die is gebakken dus idd alleen advocaat vlaai mag denk ik niet. Zwangerhapp geeft alleen dat je moet oppassen als je zelf vlaai bakt

3 jaar geleden

Reactie op Mel20

Wat voor een vlaai is het? De meeste vlaaien zit alleen ei in de bodem maar ...
Ik heb eigenlijk geen idee wat het voor vlaai is haha ben zelf ook benieuwd waar hij mee thuis komt hihi

3 jaar geleden

Reactie op Liefdesbaby21

Ik heb eigenlijk geen idee wat het voor vlaai is haha ben zelf ook benieuwd ...
Komt vast goed, geniet ervan!

3 jaar geleden

Hier Belgisch Limburg en dat kan normaal gewoon, geniet ervan zou ik zeggen 😇

3 jaar geleden

Uit Zuid-Limburg hier, zeker kun je dit eten! Soort maakt niet uit, geniet ervan :)

3 jaar geleden

Nu ben ik wel benieuwd welke vlaai het was en wat je ervan vond 😜

3 jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Nu ben ik wel benieuwd welke vlaai het was en wat je ervan vond 😜
Het was rijstevlaai geloof ik. Heb niet meer gehad. Zat vol van ander eten haha. Mijn schoonmoeder heeft de taart uiteindelijk opgegeten en die vond uhm heerlijk

3 jaar geleden

Zou niet weten waarom je Limburgse vlaai niet mag eten. Vandaag een workshop gedaan rijstevlaai bakken.

3 jaar geleden

Dat kan gewoon. Alleen bij rijstevlaai wellicht uitkijken dat het geklopte eiwit helemaal gestold is. Je kan altijd de Zwangerhap app gebruiken om uit te zoeken wat je wel en niet mag eten. Of vragen aan je verloskundige.