9 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, pffff rare reactie…. Ik heb er al weken last van. Pak nu rennies als het nodig is voor het slapen gaan. Antagel is ook wel prettig. En als dat allemaal niet werkt, is Omeprazole nog een optie. Heel normaal hoor, ook in deze fase. Ik heb het nu ook, pak zo een rennie. 17+5.

3 jaar geleden

Ik heb het ook af en toe.. ik merk wel dat wat ik eet en of ik bijv veel lig hier invloed op heeft. Gezond gevarieerd eten en genoeg beweging helpt het wel te voorkomen. Maar ik weet niet of dit bij jou het geval is dat dit ook de oorzaak is. Een paar happen havermout (niet lekker maarja) helpt het te verminderen samen met een korte wandeling of goed rechtop zitten.

3 jaar geleden

Bij mij helpt hember thee.. Heb het ook al weken....

3 jaar geleden

Ik heb er ook af en toe last van (gemiddeld 1x per 2 weken). En dat al weken. Ligt bij mij ook erg aan wat ik eet, dus daar probeer ik extra op te letten.

3 jaar geleden

Hier soms last van. Ligt vaak aan wat ik gegeten heb. Nu 17 weken! Bij eerste helemaal geen last van gehad.

3 jaar geleden

Ik heb er al wekenlang extreem last van (ben nu 17+6). Ik slik sinds een aantal weken Omeprazol 20mg en dit helpt in ieder geval tegen het zuur en branden. Bij veel last, en indien rennies niet genoeg werken, zou ik zeker bij de huisarts om recept vragen voor Omeprazol.

3 jaar geleden

Ik heb er al wekenlang extreem last van (ben nu 17+6). Ik slik sinds een aa ...
Kun je ook gewoon bij de etos bijv halen! Ik slik het ook al een tijdje op dagen dat ik er veel last van heb, doet wonderen bij mij. Vorige zwangerschap veel te laat mee gestart, super veel last van gehad toen. Wel grappig de maagzuur was echt na de bevalling meteen weg 😄.

3 jaar geleden

Ook last van! Wel normaal.

3 jaar geleden

Reactie op leeuwac

Kun je ook gewoon bij de etos bijv halen! Ik slik het ook al een tijdje op ...
Klopt, maar ik heb gemerkt dat het via de apotheek toch echt wat goedkoper is. En heb nu een potje voor 3 maanden, dat is ook wel prettig. Hoef ik er niet steeds voor naar de winkel. Via huisarts is wel handig als je nog andere medicatie gebruikt. Om even zeker te weten dat het samen kan in combinatie.