17 Reacties

2 jaar geleden

We hebben een aerosleep gekocht dochter en wij zijn content😁

2 jaar geleden

Wij hebben op basis van dit lijstje gekeken. https://hetkinderhuis.be/beste-babymatras/ Ik wilde graag anti allergeen, omdat wij allebei allergieën hebben. Dikke kans dat onze baby dat ook heeft 🥲 wij hebben Princessmatrassen SG25 bij Bol.com Je kan ook kijken bij de consumentenbond. Die hebben ook t een en ander getest.

2 jaar geleden

Wij hebben een matras bij de jysk vandaan voor 45 euro. Geen poespas, gewoon normaal matrasje. Onze dochter slaapt er prima op.

2 jaar geleden

wij hebben gewoon simpel matrasje en dan de topper + hoeslaken van aerosleep. Die is luchtdoorlatend voor als ze gaan rollen - minder gevaar op stikken

2 jaar geleden

Wij twijfelden toen der tijd tussen een matrasje van de ikea (wat heel goed uit de test kwam) of de aerosleep. We zijn uiteindelijk voor de aerosleep met topper gegaan, topper kan ook gewassen worden wat ikzelf wel fris vind zo nu en dan ☺️

2 jaar geleden

Fijne van aerosleep (alleen de topper en hoeslaken, matras kan ook goedkoop) vind ik ook dat als ze spugen of plassen, ze niet heel de nacht in hun eigen vocht liggen. Dat zakt een laagje dieper. Ik stop m zo nodig ‘s ochtends in de wasmachine, paar uurtjes later is ie weer droog.

2 jaar geleden

Dank jullie wel! Dan ga ik kijken naar aerosleep matras en of topper!

2 jaar geleden

Normale goede matras van de prenetal! Op aanrader van de medewerker. Aerosleep zo onmodig voor dat prijs.

2 jaar geleden

Wij hebben de IKEA HIMLAVALV en die bevalt goed. Komt al jaren als beste uit de rest van de Consumentenbond. Zie https://www.nu.nl/kind-gezin/6188780/getest-dit-is-het-beste-babymatras.html

2 jaar geleden

Wij hebben de IKEA himlavalv voor onze dochter van bijna 2. Bevalt prima. Nu toevallig gisteren een ledikant gekocht voor onze zoon van 4 maanden. Nu gegaan voor het Ikea krummelur matrasje. Deze komt nog beter uit de test van de Consumentenbond van de eerste en is meer dan de helft goedkoper. Je kunt bij Ikea ook een matrasbeschermer (‘lenast’) kopen met net zo’n soort bovenkant als die van aerosleep. Deze beschermt dus ook tegen ongelukjes. Hebben wij altijd gebruikt voor onze dochter en zij slaapt altijd op haar buik.

2 jaar geleden

IKEA echt die komen prima uit de test (overigens moeten alle kinder matrasjes voldoen aan het eu keurmerk en is in feite elk matrasje geschikt) en je hebt niet het idee dat je genaaid wordt met geld klopperij.

2 jaar geleden

Ikea krummelur, prima matrasje

2 jaar geleden

Wij hebben via de babydump een matras bij ons bedje gekocht. Weet niet meer hoe die heet, maar was niet de goedkoopste en niet de duurste. Zo rond de 80 euro.

2 jaar geleden

Aerosleep matras en topper en hoeslakentje hier

2 jaar geleden

Reactie op Char91

Wij hebben de IKEA himlavalv voor onze dochter van bijna 2. Bevalt prima. N ...
Welke hoeslakens zijn dat dan van ikea?

2 jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Welke hoeslakens zijn dat dan van ikea?
Hij heet LENAST op de website!