Heb je met het inschenken en opbergen gezorgd dat de strip droog is en dat er geen melk tussen zat? Ik heb dat 2x gehad daarna goed opgelet en toen niet meer gebeurd!
Ik heb het ook een paar keer gehad! Het vreemde is dat het er toen aan de onderkant uitlekte (ik had ze rechtop staan). Mijn idee was dat ik een verkeerde batch had, met het nieuwe doosje nog niet gehad namelijk…
Klopt! Heb/had ik ook. Hier werkt het om het zakje open te maken aan de bovenkant voor het ondooien ,dan lekken ze niet. Lijkt wel of als je dat niet doet door de druk(?) Van het ontdooien de onderkant open scheurt. Heb ze ook altijd voor de zekerheid in een schaaltje staan, maar met openmaken lekken ze niet meer😁
Ik heb het met de lansinoh zakjes. Klaar voor een avondje uit en dan merken dat al de melk gelekt is en de koelkast helemaal onder ligt, wat een teleurstelling.
Dit moet toch absoluut niet kunnen? Die zakjes kosten ook belachelijk veel, moeten ze wel werken 😅. Ik gelukkig geen problemen met de zakjes van Lansinoh