45 Reacties

2 maanden geleden

Dochter is 15 maanden en is plots rond 5u wakker en huilt ze even. Nadien slaapt ze terug. Misschien ook in een slaapregressie?

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, ook al weken vroeg wakker en geregeld huilen in der slaap of huilend wakker worden. Ook vroeger wakker dan eerst.. maakt niet uit of ze 1 of 2x slaapt. En die (drift-)buien..🤪🤪

2 maanden geleden

Nee nee nee nee ssssssr, we staan net 2 dagen sprong 9.

2 maanden geleden

Reactie op Fembb

Dochter is 15 maanden en is plots rond 5u wakker en huilt ze even. Nadien s ...
Dat zou zomaar kunnen idd! Gek hoe dat werkt he.

2 maanden geleden

Reactie op lieeesg1707

Hier precies hetzelfde, ook al weken vroeg wakker en geregeld huilen in der ...
Hahaha herkenbaar!! Althans , de driftbuien niet maar Waaaarommmmm .....ga slapen 😂

2 maanden geleden

Reactie op mamavanevje

Nee nee nee nee ssssssr, we staan net 2 dagen sprong 9.
Sorryyyyyy🙈🙈 veel last van?

2 maanden geleden

Reactie op EsR2017

Sorryyyyyy🙈🙈 veel last van?
Haha ja, elke sprong is hier een slaapregressie niv. + dan haar overdag hangen, huilen en als een soort moppersmurf door het huis lopen. Maar laten we het afkloppen, we zijn weer sinds 2 dagen back to business en de lucht is weer blauw.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Ze sliep de nachten door en deed 1 slaapje overdag. Ze was heel ziek geworden van de prikjes en sindsdien is alles anders. Helaas al klaar wakker tussen 4:30 / 5:00. Driftbuien worden minder. Maar de nachten zijn slopend. Hopelijk is het voor iedereen gauw weer terug naar het ‘normaal’.

2 maanden geleden

Hoi, hier ook bijna 15 maanden en sinds vorige week slaapt ze niet meer door en wordt 's nachts of 's ochtends vroeg wakker. Ze deed al wel 1 slaapje en dat gaat erg goed. Ze begint ook sinds t weekend los te lopen. Ik heb t idee dat ze daar ook druk mee is om dat te verwerken. Geen idee of dat toevallig bij jullie ook t geval is?

2 maanden geleden

Reactie op mamavanevje

Haha ja, elke sprong is hier een slaapregressie niv. + dan haar overdag han ...
Ahhaha moppersmurf...pfff erg he ..maar er komt een eind aan..een x 😂

2 maanden geleden

Reactie op Lisettev1990

Hoi, hier ook bijna 15 maanden en sinds vorige week slaapt ze niet meer doo ...
Hoi hoi, lopen doet ze hier sinds 13m. En zit ook al even op 1 slaapje..gaat prima zo.. K denk dat hier haar spraak een boost krijgt... ze is erg druk met kletsen/nazeggen. Maar hier dus ook idd vroeg wakker pff en niet meer door slapen

2 maanden geleden

Met 15 maanden is geen slaapregressie toch? Alleen een sprong die ook op slaap zijn uitwerking kan hebben. Hier ook weer vroeg de dag starten sinds de sprong

2 maanden geleden

Reactie op Mamaschaap

Met 15 maanden is geen slaapregressie toch? Alleen een sprong die ook op sl ...
Jawel ,helaas wel..met 15m.. 18m ... https://snugglesanddreams.com/peuters-kleuters/15-maanden-slaapregressie/

2 maanden geleden

Reactie op M.2636

Hier precies hetzelfde! Ze sliep de nachten door en deed 1 slaapje overdag. ...
Ahhhh jeetje wat vervelend ook..en ook sinds die prikjes he.. zo raar hoe dat invloed kan hebben

2 maanden geleden

Deze vond ik ergens laatst, vind het zelf één van de betere overzichten.

2 maanden geleden

Reactie op mamavanevje

Deze vond ik ergens laatst, vind het zelf één van de betere overzichten.
Jaaa die zag ik idd ook! 1 grote regressie 🤣 #grapje. Ik merk hier nu wel echt dat ze mega aan het napraten is en dat het aan het rommelen is 2/1 slaapje.

2 maanden geleden

Reactie op mamavanevje

Deze vond ik ergens laatst, vind het zelf één van de betere overzichten.
Oohh jaa nou die 'teething ' klopt hier wel 🫠🫠 wat een last pfff

2 maanden geleden

Mijne is bijna klaar hij wordt nu iets later wakker🤗

2 maanden geleden

Hier al 2 nachten wakker. Huilen van 17:00-22:00 door tandjes. Heeft al zetpil 😫

2 maanden geleden

Reactie op Anoniempje23

Hier al 2 nachten wakker. Huilen van 17:00-22:00 door tandjes. Heeft al zet ...
Ohneee wat zielig en wat intens 🥹