45 Reacties
3 maanden geleden
Mijn zoontje werd vanochtend om 4.30 wakker en wilde niet terug naar bed dus mn man ging met hem naar de woonkamer. Ik vrees dat de slaapregressie ons bereikt heeft
3 maanden geleden
Hier ook. Voor 6 uur wakker smorgens. En als ze er savonds in ligt begint het geklieder rond 12 uur. Dan is ze zo ineens dik anderhalf uur wakker.
3 maanden geleden
Hier ook heel de afgelopen week lastig. Veel dagen doet ze een lang dutje en besluit dan dat daarna een middagdutje doen overbodig is 😂 en soms wil ze dan in de avond ook niet eens slapen. Toppunt was wel van 13:00-22:00 wakker zijn ergens deze week… maar het lijkt ook wel weer de betere kant op te gaan nu 🤞🏽
3 maanden geleden
Reactie op Liefkleinvosje
En voor de zoveelste keer snachts wakker...
💛
3 maanden geleden
Hier hetzelfde elke ochtend word ze steeds vroeger wakker. Ik weet niet meer wat ik eraan kan doen. Zijn er al werkende tips gevonden?
3 maanden geleden
Reactie op Ramona lily
Hier hetzelfde elke ochtend word ze steeds vroeger wakker. Ik weet niet mee ...
Nope. . Helaas uitzitten deze fase's.. hier gaat het weer wel beter, maar nog wel erg wisselend. Dan 6 uur, dan weer half 7 of 7 uur.. ene nacht slaapt ze door, dan weer niet en is het rommelig.
Maar haar eetlust is niet geweldig, snachts dus met momenten wakker en huilerig, 💩luiers... dus k denk dat onderdeel kiezen etc ook meetelt hier maar zet nog niet door.. succes!!
3 maanden geleden
Reactie op EsR2017
Nope. . Helaas uitzitten deze fase's.. hier gaat het weer wel beter, maar n ...
Kiezen? 🙈 hier zijn er nog steeds maar 3 tandjes boven en 3 beneden. Kiezen zijn we nog niet aan toe hahah
3 maanden geleden
Reactie op EsR2017
Nope. . Helaas uitzitten deze fase's.. hier gaat het weer wel beter, maar n ...
Hier precies hetzelfde 🙈. Warme weer nu helpt volgens mij ook niet echt en echt enorm aan het rommelen 1/2 slaapjes
3 maanden geleden
Reactie op lieeesg1707
Hier precies hetzelfde 🙈. Warme weer nu helpt volgens mij ook niet echt en ...
Klopt idd... en nu slaapt ze sinds enkele nachten weer volledig door maar is ze ineens weer om kwart v 6 wakker ipv 7 uur..
Ze is wel rustig en laat haar dan ook liggen tot 7 uur.. ga echt niet voor 6 uur mijn dag al starten als het niet hoeft 🤣
3 maanden geleden
Hier ook, nog nooit zoiets meegemaakt met mijn zoontje. Weet echt niet waar ik nu goed aan doe, 1 of 2 slaapjes.
In slaap vallen is tegenwoordig krijsen waar we hem vroeger gewoon weg konden leggen moet ik hem nu in slaap wiegen en heeeel voorzichtig overleggen.
Proberen nu sinds een week naar 1 maar hij is steeds om 05 uur wakker en dat wordt er nog niet echt beter op.
Ben zelf 7 weken zwanger van de tweede dus vind dit wel even heeeel pittig! Hopelijk gaat dit snel voorbij 😪
3 maanden geleden
Reactie op Anem
Hier ook, nog nooit zoiets meegemaakt met mijn zoontje. Weet echt niet waar ...
Dit is zó herkenbaar. Maar ook zo intensief. Hier ook zo zoekende… Ze sliep vanaf 8/9 maanden door, en nu een hele teruggang… Hoelang duurt zoiets? Ben ook bang dat nieuwe patronen/associaties snel ontstaan.
Bij wie lijkt er vooruitgang in te zitten?
3 maanden geleden
Reactie op Sardinië
Dit is zó herkenbaar. Maar ook zo intensief. Hier ook zo zoekende… Ze sliep ...
Ik vraag me ook af hoelang zoiets duurt. Onze heeft nu 's avonds opeens moeite met inslapen. Begint binnen 15min te huilen en wil dan absoluut niet slapen. Overdag gaat het nog prima. We zitten inmiddels aan dag 5. Ben ook bang dat er nieuwe patronen ontstaan zo... voorheen een prima slaper (de laatste paar maanden dan...) help!