12 Reacties

3 jaar geleden

Is normaal Ik dacht ook echt dagen dat ik ongesteld ging worden. Maar bleek toch zwanger en daarna hield dat ook nog wel even aan. Vaak innestellingspijn

3 jaar geleden

Hey! Allereerst gefeliciteerd! Ik heb me hier in het begin van mijn zwangerschap ook erg druk om gemaakt. Nu ben ik inmiddels 13 weken en heb ik het af en toe nog steeds. In het begin van m鈥檔 zwangerschap was het wel vaker. Ik had ook steeds het gevoel dat ik ieder moment mijn menstruatie kon krijgen. Ik zou me er niet te druk om maken! Het blijkt inderdaad normaal te zijn.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap 馃グ

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik heb deze zwangerschap een innestelingsbloeding gehad 2 dagen voor mijn test. Toen ook wat krampjes. Bloed was maar 1 dag maar de week na mijn test echt nog wel flinke krampen gehad hoor. Soms wel meer dan met mn menstruatie. Maar inmiddels 13 weken zwangere馃槆. Is echt heel normaal dat je krampen hebt. Zolang er verder geen (helder rood) bloedverlies is nog geen reden tot zorg.

3 jaar geleden

Dankjewell we gaan er natuurlijk wel vanuit dat het allemaal goed gaat. Dit word ook ons eerste kindje dus ik kan niet wachten tot de eerste echo 馃槏

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap!馃挄 Ik had aan het begin ook last van menstruatiekrampen, waardoor ik moeilijk kon geloven dat ik zwanger was. Had elke keer het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Maar dat scheen volkomen normaal te zijn. Hopelijk zal alles goed gaan

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik had in het begin van de zwangerschap (week 4 en 5) wat menstruatie achtige krampen, maar dat was waarschijnlijk innestelingskramp. Il denk niet dat je je er teveel zorgen om hoeft te maken鈽猴笍 en anders is een vroege echo mogelijk ook iets om je gerust te stellen.

3 jaar geleden

Aller eerst van hartelijk gefeliciteerd. Ik had de tip gekregen om de test sochtends te doen. Dus dit gedaan. Denk dat dat normaal is want ik had ook krampen en was wat lamlendig. Nu inmiddels 16 weken. Je hoeft er geen zorgen over te maken . Wat je wel kunt doen is contact met de verloskundige opnemen die kan je vast raad geven. Succes

3 jaar geleden

Ik had tussen 4-5 weken ook bij beide zwangerschappen last van menstruatiekrampen. Er is immers ook van alles gaande daar binnen 馃槂

3 jaar geleden

Je zit alleen wel in de verkeerde groep. Dit is de geboorteclub april 2023.

3 jaar geleden

Je zit alleen wel in de verkeerde groep. Dit is de geboorteclub april 2023. ...
Sorry klopt inderdaad, komt omdat ik dus al zwanger was in juli en me toen had aangemeld. Ik heb de juiste groep gevonden 馃き

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik zie dat je dit berichtje ook in de juiste geboorteclub hebt geplaatst. Dan sluit ik dit topic :)