9 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben van plan om zo snel mogelijk na de bevalling mijn snuggs menstruatie ondergoed te gaan dragen. Ik lees positieve verhalen, en heb het toch allemaal al in huis. Maandverband erbij in voegt (in mijn mening) niet veel toe, maar als je het een fijn vangnet vindt vooral doen!

3 jaar geleden

Voor die prijs wel het proberen waard.. ga zelf oma onderbroeken halen van de zeeman en extra netbroekjes bij de kruidvat, dat vond ik na mijn vorige bevalling het fijnste zitten icm xl maandverband

3 jaar geleden

Reactie op mamakat21

Voor die prijs wel het proberen waard.. ga zelf oma onderbroeken halen van ...
Helaas ben ik geen slanke den en passen die klote net onderbroekjes noooooit馃槨 zijn niet gemaakt voor flinkere dames helaas

3 jaar geleden

Reactie op mamakat21

Voor die prijs wel het proberen waard.. ga zelf oma onderbroeken halen van ...
Welke netbroekjes zijn handig? Ik wil ook nog wat halen.

3 jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Helaas ben ik geen slanke den en passen die klote net onderbroekjes noooooi ...
Ahhh zo lastig! Je kunt van tena proberen of baby ono die hebben M/L/XL maten

3 jaar geleden

Reactie op Tes-M02

Welke netbroekjes zijn handig? Ik wil ook nog wat halen.
Had toen zulke van kruidvat gewoon maar je hebt ook van TENA etc. Denk dat het qua merk niet zoveel uitmaakt wat je pakt.. Kan je gewoon bij de drogist halen, ligt meestal bij het maandverband.

3 jaar geleden

Als je er maandverband bij in wil doen, kan je net zo goed bijv grote zwarte onderbroeken bij de Zeeman kopen (de Mady). Alsnog een stuk goedkoper dan dit ondergoed, als je het niet gaat gebruiken zoals het bedoeld is.

3 jaar geleden

Nu vraag ik me af of dit net zo goed is als de welbekende Snuggs. Zo ja ga ik deze zeker halen en proberen, wilde ook graag Snuggs maar vind die zo ontzettend duur. Denk dat het de eerste dagen na de bevalling niet handig is want je verliest echt heel veel bloed en je moet het ook goed in de gaten houden (kleur, hoeveelheid). Die weken na de kraamweek zou denk ik wel kunnen 馃槉

3 jaar geleden

Als je er maandverband bij in wil doen, kan je net zo goed bijv grote zwart ...
Nee want als je doorlekt zit het alsnog in de rest van je kleding of je bed. Dit is dan een soort extra zekerheidje dat de rest schoon blijft