14 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd naar ervaringen idd, ik heb hetzelfde (morgen ook 36 weken trouwens)

2 jaar geleden

Toevallig ook hoofdpijn? In gepaard gaan met een hoge bloeddruk namelijk… Heb wel eens eerder gehoord dat mensen vlak voor de bevalling een soort grieperig gevoel hebben.

2 jaar geleden

Reactie op MommyJhemairo

Toevallig ook hoofdpijn? In gepaard gaan met een hoge bloeddruk namelijk… H ...
Nee geen hoofdpijn

2 jaar geleden

Reactie op PRIVE_P

Nee geen hoofdpijn
Ben benieuwd, mocht er toch wat doorzetten…. Ben ik wel nieuwsgierig!

2 jaar geleden

Ik ben zaterdag 36 week en ook sinds een paar dagen heel misselijk, maar ook erg veel last van mijn darmen. Daarnaast ook menstruatie krampen

2 jaar geleden

Misselijkheid word met de dag erger… en beroerd. Gynaecoloog zegt dat het erbij hoort omdat de baby groot is maar pfff 😞

2 jaar geleden

Ik werd ook in de laatste weken misselijk, maar ze bleef alsnog tot 41 weken zitten. Dus het hoeft nergens op te duiden.

2 jaar geleden

Hier ook morgen 36 weken zwanger en ook een beetje misselijk/naar gevoel en ook last van mijn darmen..

2 jaar geleden

Ik ben 32 weken en vandaag groei echo gehad. Baby is 35 weken en dus groot. En hij ligt in stuit. Nog niet ingedaald. Ben al 2 weken misselijk en houd sinds gisteren niks meer binnen. Volgens de gynaecoloog ligt de baby met zijn hoofd op mijn maag en als hij zijn hoofd teveel beweegt , moet ik dus spugen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op MommyJhemairo

Toevallig ook hoofdpijn? In gepaard gaan met een hoge bloeddruk namelijk… H ...
Hier nu 35 weken en heb letterlijk al een week barstende hoofdpijn en rare druk op me borst. Alsof ik idd griep heb
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op demirosas

Hier nu 35 weken en heb letterlijk al een week barstende hoofdpijn en rare ...
Kun je vooral beter je bloeddruk laten meten voor de zekerheid

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Kun je vooral beter je bloeddruk laten meten voor de zekerheid
Ja hebben ze gedaan, die was gewoon normaal

2 jaar geleden

Misselijk kan ook door maagzuur zijn, of door druk van baby op je maag of haargroei van de baby volgens mijn Gyneacoloog. Wij zagen laatst op een controle scan al veel haar op haar hoofd op de echo 🥰

2 jaar geleden

Reactie op demirosas

Ja hebben ze gedaan, die was gewoon normaal
Dan zou ik me niet druk maken. Worden hele lange weken als je bij alles denkt dat het een voorteken is😉