18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf een skipak voor m'n dochter, dan heb je niet het probleem dat het omhoog kruipt en van boven tot onder lekker ingepakt ;)

2 jaar geleden

Ik heb een engel jasje voor onze zoon. Wil echt niet anders meer!

2 jaar geleden

Het is net wat je wilt. Persoonlijk vindt ik die winterjassen en alles veel te dik voor een kleintje, kunnen ze zich nauwelijks bewegen. Daarom heb ik gekozen voor een wat dikker teddy vestje en een goeie warme voetenzak. Zonodig dan nog een mutsje. Een voetenzak kan echt al heel veel warmte geven馃槉

2 jaar geleden

Deze inderdaad 馃檶馃徎

2 jaar geleden

Waar heb je deze gekocht?馃槉

MOD

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nu nog een berenpakje aan. Heb een jas bij H&M en een bij Pr茅natal voor m gekocht

2 jaar geleden

Thanks! Klopt het ook echt zo hoe dat wordt beschreven qua maat?

2 jaar geleden

Reactie op Marit05

Hier ook een engel jasje. Mijn zoontje zit in maat 74 en ik heb een jasje gekocht in maat 74/80. Die valt nu wel groot, maar de mouwen kun je omslaan en het staat niet gek. Hij kan hem nu in ieder geval voorlopig nog wel aan.. ik vond het zonde om voor deze prijs een jasje te kopen wat al snel te klein zou worden.

2 jaar geleden

Ik heb voor m'n zoontje bij C&A een dik vest met teddy aan de binnenkant gekocht. Is lekker zacht en hij komt er altijd heerlijk warm uit.

2 jaar geleden

Reactie op Marit05

Zeker! Mijn zoontje zit net in maat 68 en heb maat 62/68 voor hem gekocht en hij heeft echt zat ruimte nog 鈽猴笍

2 jaar geleden

Mutjes heb ik van shein! Winterjas next en c&a

2 jaar geleden

Engel natur jasje!

2 jaar geleden

Reactie op Bluebell14

Ik heb voor m'n zoontje bij C&A een dik vest met teddy aan de binnenkan ...
Ik heb er ook zo een van de Hema en die is voor nu nog echt prima (met trui en romper eronder). Heb je een voetenzak voor de wagen? Dat kan ook echt een verschil maken als hij zijn voeten er niet bovenuit steekt (zoals de onze haha)

2 jaar geleden

Reactie op Lotte5

Engel natur jasje!
Ik heb deze voor onze dochter en ik ben toch wel fan hoor 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Marit05

Het is net wat je wilt. Persoonlijk vindt ik die winterjassen en alles veel ...
Inderdaad! Heb wel jasjes, maar trek ik liever niet aan Mijn zoontje heeft maat 74 nu btw

2 jaar geleden

Dank jullie wel allemaal! Op dit moment lekker voetenzak met dekentje. Mocht het nodig zijn heb ik een jasje bij ca gescoord die niet zo dicht op zijn nek zit 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Roseseliza

Ik heb er ook zo een van de Hema en die is voor nu nog echt prima (met trui ...
Ja inderdaad met voetenzak. Als hij het echt koud zou krijgen overweeg ik denk ik een skipakje.