24 Reacties

2 jaar geleden
Hoi!
Ik ben laatst naar beide geweest. Babydump vond ik erg onvriendelijk. Babypark was erg gemoedelijk en vond ik overzichtelijker qua opzet enzo. Babydump was een beetje volgepropt. Maar goed, dar kan uiteraard per filiaal verschillen!! Misschien even op de sites kijken wat ze hebben en dat vergelijken met waar je naar op zoek bent? Dan kun je gerichter heen gaan

2 jaar geleden
Hangt er vanaf welke filialen jullie van beide winkels willen bezoeken. Wij vinden babypark Gouda heel fijn omdat die vrij uitgebreid is waardoor we daar graag ori毛nteren (ze hebben ook een goede outlet) en hebben babydump Leiderdorp om de hoek waar we ooi graag komen, maar vaak doelgerichter heengaan. Beide hebben laagste prijsgarantie dus mocht je iets vinden wat goedkoper is bij de ander, geef dat dan aan want dan passen ze de prijs zonder problemen voor je aan 鈽猴笍

2 jaar geleden
Ben zelf bij babydump in Capelle geweest en bij babypark in Barendrecht. Vond babypark veel fijner. Heel ruim en overzichtelijk opgezet, waar ik babydump echt een muffe, kleine volgestouwde winkel vond. Dus weet niet naar welke vestigingen je wilt gaan maar als het om 茅茅n van deze gaat zou ik lekker naar babypark gaan. Met de andere vestigingen heb ik geen ervaring.

MOD
2 jaar geleden
Ze zijn uiteindelijk beide van dezelfde eigenaar. De hele kamer en kinderwagen etc hebben wij voor onze eerste zoon bij babypark gehaald. In de meeste winkels heb je daar ook volgens mij ook een parcours waar je met de kinderwagen een rondje kan kopen.
Wij zijn iig, net als kleine captein, naar Gouda geweest. Voor meer de accessoires zijn wij ook bij babydump Leiderdorp geweest.

2 jaar geleden
Beide geweest. Bij babypark(Barendrecht waren wij) hebben ze een hele ruime keuze. Ik vonde de collectie daar echt heel groot. Zijn ook fijn geholpen toen we aan het kijken waren voor de kinderwagen en autostoel. Babydump (leiderdorp) is ook een prima winkel maar vond ik de keuze kleiner, wat opzich niet per se een probleem hoeft te zijn natuurlijk. Ben daar echter nog nooit gevraagd of ze me ergens mee konden helpen en ben er toch best vaak geweest. Heb er steeds wat kleinere dingetjes gekocht zoals kleertjes en dekentjes enzo

2 jaar geleden
Ik heb zelf hele goede ervaringen met Babydump houten en Veenendaal. Hele fijne winkels met vriendelijk personeel.
Babypark Amersfoort vind ik echt 3x niks. Onvriendelijk personeel, toen ik wat wilde vragen, werd ik afgesnauwd dat ze geen tijd had. Kan natuurlijk dat je druk met een andere klant bent, maar dat kan ook netjes worden aangegeven.
Ondanks dat het dezelfde eigenaar is, vind ik babypark echt stukken duurder. Dan ga ik echt liever voor dat geld naar de prenatal

2 jaar geleden
Wij gaan binnenkort naar van asten in Tilburg. Daar hebben wij goeie verhalen over gehoord. Babypark en babydump ook nog geen ervaring mee.

2 jaar geleden
Reactie op melanievr123
Wij gaan binnenkort naar van asten in Tilburg. Daar hebben wij goeie verhal ...
Ik kom uit Tilburg, vind babypark veel leuker dan van asten. Vind babypark gezelliger, maar ze hebben wel gedeeltelijk een ander assortiment, dus vind van asten een fijne aanvulling

2 jaar geleden
Reactie op Claudia5
Babydump is goedkoper en mijn ervaring is er ook goed. Babypark wormerveer ...
Dit was uiteindelijk ook mijn ervaring! Het was fijn om even rustig verschillende dingen te bekijken, maar zodra je iets wil weten is er niemand om je te helpen. Mega irritant. Volgende keer wordt het voor ons babydump Leiderdorp

2 jaar geleden
Babypark wormerveer fijn om te ori毛nteren, maar zodra je wat wil weten is het 1 puinhoop.. je moet wachten tot je omgeroepen word duurde in ons geval ruim half uur! En toen kregen we iemand die 18 jaar was dit als weekend baantje deed en echt 0,0 verstand had van autostoeltjes.. 馃槄. Dus fijne winkel omdat ze veel hebben, maar de service vanaf moment dat je info nodig hebt vonden wij echt slecht..