25 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er 1 bij seraphine gezien maar vind 55 euro ook een hoop geld 🥴

3 jaar geleden

Deze heb ik ook 2x. Met mn eerste heel veel gedragen, met borstvoeding zeker heel geschikt! Daarna niet meer gedragen want dat randje knoopjes vind ik echt niet prettig, 'gelukkig' draag je bij borstvoeding ook een bh snachts haha. Qua vochtregulatie trouwens, als je echt van die zweetaanvallen heb zoals helaas gebruikelijk, kan je idd maar beter meerdere nachthemden en bh's hebben 🙈 denk niet dat er bh's/nachthemden tegen bestand zijn, hoe goed de stof ook is. (Ja sorry geen leuke info) ik wist soms echt ff niet of het nou zweet was of melk gelekt of allebei 🥴

3 jaar geleden

Ik heb van happy mama een setje met jurkje en bijpassende badjas, leek me vooral leuk voor de kraamtijd 😊 voor tijdens de bevalling heb ik 2 nachtjurkjes van de Hema, zijn volgens mij idd bamboe of biologisch katoen, zitten heerlijk (slaap er nu ook al vaak in 🙊) en knoopjes tot de navel, dus ideaal! En ook nog eentje van prenatal, gewoon katoen, daar slaap ik vannacht voor t eerst in (dit doe ik om ze alvast te testen of ik ze fijn vind haha)

3 jaar geleden

Reactie op Eeneneen

Ik heb van happy mama een setje met jurkje en bijpassende badjas, leek me v ...
Hoe heten die nachtjurkjes van de Hema? Met bamboe

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, ik ga ze even goed bekijken 🙂

3 jaar geleden

Ik heb er twee gekocht van Het Bevallingsjurkje. Draag ze nu al tijdens de zwangerschap sinds week 34. Heel fijn!

3 jaar geleden

Reactie op diksel

Ik heb er twee gekocht van Het Bevallingsjurkje. Draag ze nu al tijdens de ...
Ts vraagt om goedkopere alternatieven 😜

3 jaar geleden

Ik heb een heel zacht nachthemd van de Hema. Gewoon in maat L gekocht zodat ik hem met zwangere buik ook pas 😋

3 jaar geleden

Ik heb een groot tshirt bij de takko gekocht voor 5 euro. Staat snoopie op, super lelijk, maar is alleen voor in de vluchttas als ik naar zh moet😅

3 jaar geleden

Ik heb vandaag bij de primark een bigshirt gehaald vond de tekst ook wel toepasselijk☺️

3 jaar geleden

Mag je als je poliklinisch in het ziekenhuis bevalt zelf weten wat je draagt of krijg je dan zo'n ziekenhuishemd aan?

3 jaar geleden

Naar de Zeeman gaan zou ik zeggen! Gister een zwarte nachtjurk gekocht (volledig van katoen) voor maar €6,- heb gewoon maat XL gekocht. Ziet er ook gewoon nog leuk uit. Klein beetje kant bij het kraagje. ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Supertrooper

Mag je als je poliklinisch in het ziekenhuis bevalt zelf weten wat je draag ...
Zelf weten.!

3 jaar geleden

Reactie op Supertrooper

Mag je als je poliklinisch in het ziekenhuis bevalt zelf weten wat je draag ...
Mag je zelf weten inderdaad. Ik had gewoon een groot zwart tshirt van de Zeeman aan in een grote maat.

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels 4 jurkjes van het bevallingsjurkje, welke jij waarschijnlijk bedoel, en kan nu wel zeggen dat ze inderdaad overprized zijn. Ze zijn absoluut niet flateus, tekenen echt aan alle kanten en het pillen begint na 1x wassen. Stof is ook erg dun! Waarom ik er dan 4 heb?😅 de knoopjes zijn top met voeden en huid op huid en de stof is zooooo lekker zacht. Maar ik heb ook deze van bonprix: https://www.bonprix.nl/product/voedingsnachthemd-met-biologisch-katoen-lichtgrijs-gemeleerd-wolwit-gestreept-972091/#image En die is echt vergelijkbaar en die tekent en pillt veel minder! Dus zou aanraden om hier wat van te bestellen 😊

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels 4 jurkjes van het bevallingsjurkje, welke jij waarschijnli ...
In dit geval kan ik die van happy mama aanraden! Iets goedkoper dan t bevallingsjurkje volgens mij, maar heerlijke stof, best flatteus en dezelfde knoopjes 😁 (en ik heb de bijpassende badjas erbij genomen, superleuk 😊) Je kan ze vinden op Zalando!

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels 4 jurkjes van het bevallingsjurkje, welke jij waarschijnli ...
Je hebt bij de prenatal soortgelijke, alleen deze zijn van veel dikker katoen waardoor ze niet zo tekenen en niet snel zullen pillen na een aantal keer wassen. Wel een stuk minder zacht dan het bevallingsjurkje dus, maar even handig met knoopjes enz..

3 jaar geleden

Dank allemaal ik ga ook nog even naar jullie opties kijken! Die van de zeeman heb ik inmiddels in huis maar ik draag van mijzelf normaal al maat L of XL en de XL is de grootste (en dus eigenlijk voor niet zwangeren). Is voor mij te kort en niet lekker los.

3 jaar geleden

Hema heeft ook een nachthemd met knoopjes: https://www.hema.nl/dames/nachtmode/nachthemd/dames-nachthemd-katoen-groen-1000030230.html Gaat wel ook maar tot XL (en dan geen positiekleding), maar deel m toch even, misschien voor anderen!